10-procentowy wzrost odwiedzin sklepów online
"Czarny piątek" przyniósł 10-procentowy wzrost odwiedzin na stronach amerykańskich sklepów internetowych.
Strony 120 internetowych sklepów badanych co roku przez firmę Nielsen Online, zanotowały w miniony piątek łącznie 21,2 miliona unikalnych odwiedzających, w porównaniu do 19,2 miliona przed rokiem - informuje serwis Marketing Charts.
W ujęciu tygodniowym największy wzrost odwiedzin - o 235 procent - zanotowały produkty z kategorii elektroniki użytkowej. Strony ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym zanotowały wzrost odwiedzin o 121 procent, portale porównujące ceny produktów o 95 procent, strony z odzieżą o 83 procent, a strony z zabawkami i grami wideo o 71 procent.
Największą popularnością Amerykanów cieszył się w ubiegły piątek internetowy sklep InterActiveCorp, który zanotował 5,31 miliona unikalnych odwiedzin. Następne były serwisy: Amazon (5,1 miliona unikalnych odwiedzin), Walmart.com (3,59 mln), Target (2,77 mln), Best Buy (1,88 mln), Circuit City (1,65 mln), Sears (1,56 mln), Apple (1,36 mln), Dell (1,26 mln) oraz JCPenney (1,14 mln).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: 10-procentowy wzrost odwiedzin sklepów online