106 tys. widzów serialu „Ultraviolet” w AXN
Kryminalny serial AXN „Ultraviolet” gromadził średnio 106 tys. widzów. Produkcja miała dwukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji. AXN w czasie emisji serialu zajął trzecie miejsce w rynku kanałów filmowych.
Premierowe odcinki kryminalnego serialu „Ultraviolet” w AXN oglądać można było w środy o godz. 22.00 (w dniu finału stacja pokazała dodatkowy odcinek o 21.00), w okresie od 25 października do 20 grudnia 2017 roku.
Średnia oglądalność 10 premierowych odcinków produkcji wyniosła 107 tys. widzów, co przełożyło się na 0,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,04 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek serialu z 15 listopada br. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 154 tys. osób.
Produkcja miała około dwukrotnie wyższe wyniki, niż średnia długookresowa oglądalność AXN. Na przykład w pierwszym półroczu br. średni udział stacji wśród wszystkich widzów wyniósł 0,39 proc., a w grupie komercyjnej było to 0,52 proc.
AXN w czasie emisji nowego serialu zajął trzecie miejsce w rynku kanałów filmowo-serialowych. Liderem była stacja TVP Seriale (2,05 proc. udziału), a drugie miejsce zajęła Stopklatka TV (0,94 proc.). Na czwartym miejscu sklasyfikowany został Polsat Film (0,63 proc.).
Taka sama była kolejność tych stacji w grupach 16-49 i 15-59.
„Ultraviolet” to polski serial kryminalny, w którym tajemnice i niewyjaśnione przez policję sprawy rozwiązuje tytułowa grupa Ultraviolet, działająca w sieci i wykorzystująca do tego siłę nowych technologii. To lokalna produkcja stacji, w całości nakręcona w Polsce.
W produkcji zagrali: Marta Nieradkiewicz, Agata Kulesza, Bartłomiej Topa, Sebastian Fabjański, Sebastian Kalita, Michał Żurawski, Weronika Rosati, Mateusz Damięcki, Anna Dereszowska, Bartosz Gelner i Magdalena Czerwińska. Reżyserem serialu jest Jan Komasa.
Dołącz do dyskusji: 106 tys. widzów serialu „Ultraviolet” w AXN