13 ofert w przetargu kancelarii premiera na produkcję spotów
W odpowiedzi na przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczący produkcji spotów reklamowych wpłynęło 13 ofert - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. takie firmy, jak Flota Filmowa, Stor9 czy Graffitti Films.
Przetarg KPRM dotyczy produkcji spotów telewizyjnych, radiowych i internetowych oraz wystąpień przedstawiciela administracji państwowej na potrzeby działań informacyjnych realizowanych przez kancelarię premiera.
W odpowiedzi na to postępowanie do KPRM wpłynęło 13 ofert. Złożyły je takie firmy, jak: Kore (z ceną 190,9 tys. zł), Flota Filmowa (175,2 tys. zł), Joho (167,4 tys. zł), AWX (180,8 tys. zł), Molecular Worldwide (227,1 tys. zł), Euvic Media (132,7 tys. zł), Stor9 (127,2 tys. zł), Five Media (126,5 tys. zł), Graffiti Films (211,4 tys. zł), Film Fiction (800,1 tys. zł), HighTide Pictures (317,1 tys. zł), Houdini Film (90,9 tys. zł) oraz konsorcjum firm Trygon i agencji reklamowej DSK (134,1 tys. zł).
Spoty i wystąpienia mają za zadanie informować obywateli o działaniach rządu, w tym o realizowanych przez rząd programach rządowych.
Wybranej firmie będą zlecane produkcje spotu telewizyjnego i internetowego długości od 15 s. do 90 s., spotu radiowego o długości od 15 s. do 60 s., spotu internetowego o długości do 240 s. oraz wystąpienia o długości do 20. minut. Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta na rok. Budżet, jaki na ten cel przeznaczy KRPM to 1,23 mln zł.
Dołącz do dyskusji: 13 ofert w przetargu kancelarii premiera na produkcję spotów