16,3 mln zł wyda Urząd Transportu Kolejowego na kampanię „Kolejowe ABC”
Urząd Transportu Kolejowego planuje społeczną kampanię informacyjno-edukacyjną w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC”. Chce na nią przeznaczyć 16,3 mln zł netto.
Instytucja rozpoczęła właśnie przetarg na przygotowanie i realizację zaplanowanych działań. Wybrana w nim firma zajmie się m.in. opracowaniem oraz przygotowaniem kompleksowej i spójnej koncepcji kampanii, produkcją materiałów niezbędnych do jej realizacji, a także jej realizacją oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby.
Wstępnie określony budżet tych działań wynosi 16 257 036,59 zł. Wybrana w przetargu firma będzie pracować dla UTK do połowy grudnia 2020 roku.
Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 2 lipca br. jest wpłata 400 tys. zł wadium.
Dołącz do dyskusji: 16,3 mln zł wyda Urząd Transportu Kolejowego na kampanię „Kolejowe ABC”