Kowalewski, Gawryluk i Gugała promują 16. Mikołajkowy Blok Reklamowy
W piątek, 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz szesnasty Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy.
Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego, obliczone na podstawie wyników oglądalności, w całości przekazane zostaną na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
- To prosty gest. Hasło, które od lat jest dowodem na to, że pomoc widzów nie wymaga ogromnego wysiłku. Zwłaszcza w ten wyjątkowy dzień - 6 grudnia, gdy wszyscy możemy obejrzeć Mikołajkowy Blok Reklamowy. Co roku z niecierpliwością wyczekujemy informacji o wynikach oglądalności tej akcji. Poprzednią edycję obejrzało ponad 6 milionów widzów. To pokazuje, że pomaganie jest dla nas czymś naturalnym. A dzieci, podopieczni Fundacji Polsat, są wdzięczne za każdą pomoc - komentuje Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.
Po raz kolejny w postać Świętego Mikołaja wciela się aktor Krzysztof Kowalewski. W tym roku wspomogą go dziennikarze redakcji „Wydarzeń”, Polsat News i Polsat Sport oraz gwiazdy produkcji znanych z anteny Telewizji Polsat. Będą to: dyrektor pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat - Dorota Gawryluk, a także Jarosław Gugała, Anita Sokołowska, Joanna Liszowska, Barbara Kurdej-Szatan wraz z mężem Rafałem, Jerzy Mielewski, Maciej Dowbor oraz gość specjalny - Kayah.
W czwartek, 21 listopada br. ruszyła kampania reklamowa zachęcająca widzów do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Obejmie ona kanały z Grupy Polsat, serwis Ipla, radio Muzo.fm, nośniki DOOH oraz profile społecznościowe Grupy Polsat i Fundacji Polsat.
Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, ich reżyserami Vladimir Tarasiuk i Armin Kurasz, a animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.
16. Mikołajkowy Blok Reklamowy Telewizja Polsat wyemituje w piątek, 6 grudnia o godz. 18.45.
W ub.r. w telewizji Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało średnio 5,16 mln widzów (przynajmniej przez 1 minutę było to 6,12 mln osób). Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać kwotę 1,33 mln zł, a w ciągu dotychczasowych piątnastu edycji kampanii kwota ta wyniosła prawie 19 mln zł. Dotychczas Fundacja Polsat objęła swoją pomocą ponad 35 tys. dzieci.
Dołącz do dyskusji: Kowalewski, Gawryluk i Gugała promują 16. Mikołajkowy Blok Reklamowy