2,6 mln widzów wiosennych odcinków „Na sygnale”. TVP2 liderem rynku
Wiosenny sezon „Na sygnale” oglądało średnio 2,57 mln osób. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji była liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 9,57 mln zł. Nowe odcinki serialu stacja pokaże w jesiennej ramówce br.
Średnia oglądalność wiosennej edycji serialu „Na sygnale” (tj. odcinków pokazanych w okresie od 1 marca do 31 maja br.) wyniosła 2,57 mln osób, co przełożyło się na 18,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,26 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 21.45 (w niektórych tygodniach stacja emitowała 2-odcinkowe bloki o 20.40 i 21.10).
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek „Na sygnale” z 19 kwietnia br., który zainteresował 2,74 mln widzów.
TVP2 w czasie emisji wiosennego sezonu „Na sygnale” wygrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajął TVN, co przełożyło się na 11,22 proc. udziału. Trzeci był Polsat (7,86 proc.), a czwarta - TVP1 (6,16 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 lat.
Wpływy reklamowe z premierowych odcinków „Na sygnale” wyniosły 9,57 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
- Bardzo dobry wynik „Na sygnale” cieszy mnie ogromnie, szczególnie, że to produkcja, która zdobyła dużą popularność wśród młodych ludzi. To serial edukacyjny, który w pierwszej kolejności zachęca do udzielania pierwszej pomocy. Staramy się stworzyć „modę” na ratowanie ludzkiego życia - i docierają do nas głosy, że to się nam udaje - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tadeusz Lampka, producent serialu. - Jak co roku latem zapraszamy na cykl „Bezpieczne wakacje z Na sygnale” na naszym facebookowym profilu - dodaje.
Kolejne odcinki „Na sygnale” na antenie TVP2 pojawią się w jesiennej ramówce br. Właśnie trwają prace nad nimi.
Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 7,72 proc.
Dołącz do dyskusji: 2,6 mln widzów wiosennych odcinków „Na sygnale”. TVP2 liderem rynku