SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2,9 mln widzów „Dziewczyn ze Lwowa 2”. TVP1 zdecydowanym liderem rynku

Drugi sezon „Dziewczyn ze Lwowa” oglądało średnio 2,91 mln osób, o 800 tys. widzów mniej niż premierowa odsłona produkcji emitowana jesienią 2015 roku. TVP1 w czasie emisji produkcji wygrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 7,79 mln zł.

Główne bohaterki serialu „Dziewczyny ze Lwowa” Główne bohaterki serialu „Dziewczyny ze Lwowa”

Serial „Dziewczyny ze Lwowa 2” nadawany był w TVP1 w niedziele o godz. 20.15, w okresie od 3 września do 3 grudnia br. Jego średnia oglądalność wyniosła 2,91 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 17,71 proc. w grupie 4+, 10,25 proc. w 16-49 i 13,87 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 3,44 mln oglądających, zgromadził przedostatni odcinek serialu.

Dla porównania, pokazywaną jesienią 2015 roku w tym paśmie pierwszą edycję „Dziewczyn ze Lwowa” oglądało o 800 tys. widzów mniej. Serial śledziło wówczas średnio 3,71 mln osób, a udział TVP1 wynosił 21,41 proc. w 4+ oraz 13,45 proc. w 16-49.

Rok temu TVP1 w tym paśmie emitowała hitowy serial „Ranczo”, który oglądało 5,30 mln widzów (30,90 proc. udziału w 4+, 22,18 proc. w 16-49 i 26,79 proc. w 16-59).

TVP1 w paśmie nadawania „Dziewczyn ze Lwowa” nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat, emitujący wówczas gł. „W rytmie serca” i „Kabaret na żywo”, którego udział wśród wszystkich widzów wyniósł 12,62 proc. Trzeci był TVN („MasterChef”; 12,58 proc. udziału), a najsłabiej wśród tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (gł. filmy fabularne, raz pokazano „The Voice of Poland”; 4,21 proc.).

W grupie wiekowej 16-49 Jedynka była trzecia w grupie 16-59 - druga.

Wpływy reklamowe z 13 odcinków drugiej edycji serialu wyniosły 7,79 mln zł, podczas gdy premierowa odsłona przyniosła z reklam 9,33 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Dziewczyny ze Lwowa” to serial obyczajowo-komediowy produkowany dla TVP1 przez Studio A, należące do ATM Grupy. Opowiada perypetie czterech młodych dziewczyn: Uljany (w tej roli Anna Gorajska), Poliny (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłany (Anna Maria Buczek), które po stracie pracy we Lwowie przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia i nowych perspektyw dla siebie oraz bliskich, których zostawiły na Ukrainie.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,14 proc.

Dołącz do dyskusji: 2,9 mln widzów „Dziewczyn ze Lwowa 2”. TVP1 zdecydowanym liderem rynku

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miniu
To ładny spadek zanotował ostatni odcinek, jak nawet nie ma go w zestawieniu. Nie ma Rolnika i wyniki gorsze, taka prawda. Drugi sezon dużo słabszy niż pierwszy.
0 0
odpowiedź
User
Fan
Porównanie do Rancza dość śmieszne, bo te nie ta klasa serialu (chociaż tak wiem, statystyka). Dziewczyny niestety nie są godnym następcą tego wybitnego serialu, chociaż... myślę, że po takim poziomie jaki zaprezentował Pan Adamczyk i Pan Brutter w Ranczu to nic nie jest w stanie dorównać, niestety. Wywindowali poprzeczkę cholernie wysoko. Dziewczyny ze Lwowa to taka Blondynka, nic specjalnego, ale popatrzeć można.
0 0
odpowiedź
User
Krasawica
A jakiś serial z polskiego Lwowa, telewizjo wielce narodowa? Brak pomysłu? Brak kasy? Brak czego? Temat pt. życie mniejszości jest bardzo ciekawy, zwłaszcza polskiej. I to w takim mieście... Nie ma jak Lwów.

To jak?
0 0
odpowiedź