2,9 mln widzów „Dziewczyn ze Lwowa 2”. TVP1 zdecydowanym liderem rynku
Drugi sezon „Dziewczyn ze Lwowa” oglądało średnio 2,91 mln osób, o 800 tys. widzów mniej niż premierowa odsłona produkcji emitowana jesienią 2015 roku. TVP1 w czasie emisji produkcji wygrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 7,79 mln zł.
Serial „Dziewczyny ze Lwowa 2” nadawany był w TVP1 w niedziele o godz. 20.15, w okresie od 3 września do 3 grudnia br. Jego średnia oglądalność wyniosła 2,91 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 17,71 proc. w grupie 4+, 10,25 proc. w 16-49 i 13,87 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 3,44 mln oglądających, zgromadził przedostatni odcinek serialu.
Dla porównania, pokazywaną jesienią 2015 roku w tym paśmie pierwszą edycję „Dziewczyn ze Lwowa” oglądało o 800 tys. widzów mniej. Serial śledziło wówczas średnio 3,71 mln osób, a udział TVP1 wynosił 21,41 proc. w 4+ oraz 13,45 proc. w 16-49.
Rok temu TVP1 w tym paśmie emitowała hitowy serial „Ranczo”, który oglądało 5,30 mln widzów (30,90 proc. udziału w 4+, 22,18 proc. w 16-49 i 26,79 proc. w 16-59).
TVP1 w paśmie nadawania „Dziewczyn ze Lwowa” nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat, emitujący wówczas gł. „W rytmie serca” i „Kabaret na żywo”, którego udział wśród wszystkich widzów wyniósł 12,62 proc. Trzeci był TVN („MasterChef”; 12,58 proc. udziału), a najsłabiej wśród tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (gł. filmy fabularne, raz pokazano „The Voice of Poland”; 4,21 proc.).
W grupie wiekowej 16-49 Jedynka była trzecia w grupie 16-59 - druga.
Wpływy reklamowe z 13 odcinków drugiej edycji serialu wyniosły 7,79 mln zł, podczas gdy premierowa odsłona przyniosła z reklam 9,33 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Dziewczyny ze Lwowa” to serial obyczajowo-komediowy produkowany dla TVP1 przez Studio A, należące do ATM Grupy. Opowiada perypetie czterech młodych dziewczyn: Uljany (w tej roli Anna Gorajska), Poliny (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłany (Anna Maria Buczek), które po stracie pracy we Lwowie przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia i nowych perspektyw dla siebie oraz bliskich, których zostawiły na Ukrainie.
Dołącz do dyskusji: 2,9 mln widzów „Dziewczyn ze Lwowa 2”. TVP1 zdecydowanym liderem rynku
To jak?