SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Beata Tadla promuje „24 godziny online.pl” w Nowa TV (wideo)

Telewizja Nowa TV wystartowała z kampanią promocyjną swojego programu informacyjnego „24 godziny online.pl”. W spocie występują reporterzy serwisu z całego kraju oraz Beata Tadla - jedna z jego gospodyń.

Nowa reklama Nowa TV podkreśla wielozadaniowość, dyspozycyjność i gotowość do działania o każdej porze i w każdych warunkach osób związanych z „24 godziny online.pl”.

W 30-sekundowym klipie występują reporterzy dziennika: Agnieszka Kopacz (Warszawa), Maciej Wróbel (Olsztyn), Weronika Korol (Gdańsk), Patrycja Szynter (Łódź), Adam Feder (Warszawa), Małgorzata Nowicka - Aftowicz (Warszawa), Paulina Szymoniak (Wrocław), Michał Zaręba (Szczecin) i Marta Janota (Katowice), a także Beata Tadla - jedna z jego gospodyń.

Kampania promocyjna obejmuje kanał Nowa TV oraz jego kanały social media. Odbywa się ona między początkiem lipca a połową sierpnia tego roku. Za pomysł i produkcję spotu odpowiada newsroom „24 godzin online.pl”.

Program informacyjny „24 godziny online.pl” nadawany jest codziennie o godz. 18.30 w kanale Nowa TV oraz streamowany na żywo ze studia w Warszawie do sieci. Nadawca na jego potrzeby posiada własny newsroom składający się z profesjonalnych dziennikarzy oraz nowoczesne studio, z którego codziennie nadawane są newsy i prognoza pogody. Liczba wszystkich reporterów dziennika w całym kraju liczy niemal 100 osób.

Udział Nowa TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju 2018 roku wyniósł 0,29 proc.

Dołącz do dyskusji: Beata Tadla promuje „24 godziny online.pl” w Nowa TV (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AnalizaSpotu
Po pierwsze banalnie bo grafiki są proste jakby w pancie robione żeby dzieci z przedszkola zrozumiały. Po drugie nie "inaczej niż wszyscy" tylko dokładnie tak samo jak tvn w który cała ekipa jest wpatrzona jak w obrazek. Po trzecie wcale nie "szybko" bo do 1830 wszystkie inne telewizje codzienne newsy, które są w 24godziny juz widzom podaja. Po czwarte nie "w punkt" tylko w każdym newsie punktowe przywalenie PiS przez które większość ekipy nowej straciło pracę. Po piąte bardzo nudno bo przewidywalnie to samo u innych. Po szóste zabawy z poduszką pierdzioszką nie mają nic wspólnego z klasą. Po siódme "przymróżenie" oka to nie jest materiał federa z którego śmieje się tylko feder. Po ósme - nie wypada serio kobieta, która przy stole prezenterskim stroi fochy do męża pogodynka albo prezenter jadący samochodem narzekający jak to źle ma bo pis rządzi w polsce.
odpowiedź
User
Yolo
Kto ten paździerz zatwierdził do emisji? Strasznie przykro się to ogląda. Jakbym telewizję w latach 90tych włączył.
Rozumiem, że zamysł był taki: "Dobra, jedziecie na setkę, a przy okazji weźcie nagrajcie standupa do spotu promocyjnego".
I ta bidna Beata w kosmosie...
Aż mnie zatkało, że ktoś nazwał to "kampanią promocyjną". I boli jednocześnie, że telewizję robią ludzie, którzy bladego pojęcia o tym nie mają. O pasjii i zaangażowaniu nie wspominając.
Ale, skoro jadą dalej to znaczy, że ktoś to jednak ogląda.
odpowiedź
User
rynienka
Śpiew łabędzia. Nierozpoznawalny program, nierozpoznawalni ludzie, brak kocimiętki, która zwabi widza.

Dodatkowo błahe, nieinteresujące tematy, które dla tego pożal się Boże dziennika są przewodnie.
odpowiedź