SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

312 tys. widzów „Następny proszę!” w TV Puls. Program przegrał z TV4, ale wygrał z TVN7

Nowy program „Następny proszę!” gromadził średnio 312 tys. widzów. Kanał TV Puls w czasie jego emisji przegrał walkę o widza z konkurencyjnym TV4, ale miał lepsze wyniki od TVN7.

„Następny proszę!” w TV Puls oglądać można było w okresie od 30 września do 2 grudnia 2018 roku. Pierwsze dwa odcinki pokazano o godz. 19.00, a kolejne nadawca przeniósł na przedpołudnia - w okolice godz. 11.00.

Średnia oglądalność premierowych odcinków programu wyniosła 312 tys. widzów, co przełożyło się na 2,94 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,23 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię miał pierwszy odcinek teleturnieju. Śledziło go średnio 439 tys. osób.

TV Puls w czasie emisji programu przegrał walkę o widza z konkurencyjnym kanałem TV4, który miał w tym paśmie 3,53 proc. udziału. Stacja miała jednak lepsze wyniki od TVN7 (2,52 proc.).

Taka sama kolejność stacji była również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach formatu wyniosły 946 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Następny proszę!” łączy ze sobą dwa gatunki telewizyjne: teleturnieju i rozrywkowego show. Formuła projektu polega na tym, że uczestnicy teleturnieju stoją w kolejce i muszą odpowiedzieć na serię pytań - do wyboru mają dwie odpowiedzi. W przypadku udzielenia złej odpowiedzi do gry zasiada następny uczestnik.

Osoba, której uda się pokonać wszystkich graczy w odcinku, przechodzi do finału. Tym razem, w określonym czasie musi błędnie odpowiedzieć na 21 pytań (jest to tzw. teleturniej z odwróconymi zasadami). Jeśli mu się uda, to wówczas wygra on nagrodę pieniężną.

Gospodarzem „Następny proszę!” jest Marcin Wójcik. Za produkcję odpowiada firma Endemol Shine Polska.

Z danych z Nielsen Audience Measurement wynika, że w pierwszym półroczu 2018 roku udział TV Puls w rynku oglądalności wyniósł 3,42 proc.

Dołącz do dyskusji: 312 tys. widzów „Następny proszę!” w TV Puls. Program przegrał z TV4, ale wygrał z TVN7

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość X
Fajnie, że były różne przerywniki by rozładować napięcie. Z przyjemnością oglądałem każdy odcinek, to kręcenie było fajnym dodatkiem jako nagroda za 3 prawidłowe odpowiedzi. Błędne w finale, super posunięcie. Wykorzystam to w grze towarzyskiej.
0 0
odpowiedź
User
marek
Co to? To wogóle leciało? Kiedy?
Nic o tym nie słyszałem. O 11 w niedziele? Nic nie wiem.
No tak bo to Tv Puls.
0 0
odpowiedź
User
koniec i bomba
Pomysł z finałem polegającym na konieczności wybierania nieprawidłowej odpowiedzi z dwóch podanych jest idiotyczny i zniechęca do oglądania programu.
0 0
odpowiedź