Grupa Bakalland wybrała 38PR & Content Communication do obsługi marki Delecta
Grupa Bakalland rozstrzygnęła przetarg na obsługę komunikacyjną Delecty. Zlecenie zdobyła agencja 38PR & Content Communication, od 2014 roku obsługująca dla tego klienta markę Bakalland.
Do zadań agencji należą przygotowanie nowej strategii komunikacji dla Delecty i Bakallandu, a także kompleksowe działania z zakresu PR korporacyjnego, marek i produktowego. Zespół zapewni wsparcie projektów contentowych, m.in. współpracę z influencerami oraz poprowadzi komunikację w social mediach Bakallandu.
Nadzór strategiczny nad projektem sprawują Katarzyna Życińska i Martyna Solińska.
Obsługą Bakallandu zajmą się Agnieszka Cieślarek i Marta Rutkowska. Działania dla Delecty prowadzą Magdalena Galant i Katarzyna Pasikowska. Obsługą w social media zajmą się Hubert Walkowicz i Elizabet Araj, a mediową Rafał Taranowski.
Strony nie podają, na jaki okres zawarto umowę.
Dołącz do dyskusji: Grupa Bakalland wybrała 38PR & Content Communication do obsługi marki Delecta