4/4branddesign (Czteryczwarte) autorem rebrandingu Time Trend
Agencja 4/4branddesign (Czteryczwarte) jest autorem nowej odsłony marki Time Trend należącej do Grupy Zibi S.A., dystrybutora znanych marek zegarków jak Atlantic, Seiko, Casio, G-Shock czy Bulova.
Salony z zegarkami Time Trend przeszły rebranding, zmiany wprowadzono też w komunikacji i stylu marki.
- Stworzyliśmy propozycję wizualizacji marki Time Trend, skupiając się na podkreśleniu przynależności do męskiego świata, jakim niewątpliwie jest świat zegarków. Nasze przesłanie koncentruje się na przyjemności z dzielenia czasu oraz swobodzie wyrażania siebie - mówi Przemek Wójcicki z 4/4branddesign.
Zmiany obejmują odświeżenie logo i kolorystyki, gdzie litera 'E' w logo Time Trend ewoluuje, stając się płaszczyzną ekspresji ze wskazówkami zegarowymi jako centralnym motywem. Chodziło o symboliczne przedstawienie czasu jako istoty marki. Fotografie będące częścią kampanii mają odkrywać świat prawdziwych pasji - góry, sporty wodne - jak również świat biznesu - jako metaforę wolności i przygody, a także elegancji.
Nowe logo Time Trend zostało wprowadzone wraz z kampanią, do której Big Idea: "Są chwile, na które warto czekać" stworzył duet kreatywny: Kama Komaiszko i Grzegorz Scieszka. W ramach rebrandingu zaktualizowany zostanie również wygląd salonów oraz witryn Time Trend, aby odzwierciedlać nową koncepcję marki.
Kampania reklamowa obejmuje szeroko zakrojone działania w mediach, wykorzystując różnorodne touchpointy: OOH/DOOH, radio, social media/digital, komunikacja digital w Centrach Handlowych. Jako nośniki wykorzystane zostały również formaty full-back na autobusach na terenie Warszawy i Trójmiasta. Nowa odsłona Time Trend została oficjalnie zaprezentowana na początku listopada 2023 roku, zwiastując nowy sposób komunikacji marki.
Dołącz do dyskusji: 4/4branddesign (Czteryczwarte) autorem rebrandingu Time Trend