600 Świeżaków za darmo w jubileuszowym konkursie magazynu KropkaTV
P&P, wydawca magazynu KropkaTV sprzedawanego wyłącznie w sklepach Biedronka, z okazji jubileuszu pisma organizuje konkurs - do zdobycia jest 600 maskotek Świeżaki. Aby wygrać jedną z nich, należy ułożyć rymowane życzenia.
Jubileuszowy konkurs KropkiTV ruszył 8 października i potrwa do końca miesiąca. Jego organizatorem jest wydawnictwo P&P , które wydaje pismo na zlecenie i wyłączność Jeronimo Martins Polska. Akcja trwa do końca października.
Aby wziąć w nim udział, należy ułożyć rymowane życzenia zawierające wyrazy „KropkaTV” oraz „Świeżaki”. Zgłoszenia można wysyłać SMS-em pod numer 7155 (na początku należy wpisać SWIEZAKI. – po kropce życzenia), na adres email (swiezaki@kropkatv.pl) lub pocztą (na adres Redakcja „KropkaTV”, ul. Chmielna 36, 00-020 Warszawa, z dopiskiem „KONKURS ŚWIEŻAKI”).
W konkursie będzie można wygrać jedną z czterech maskotek: Borówkę Basię, Kalafiora Krzysia, Groszka Grzesia lub Rzodkiewkę Żanetę.
W ramach product placementu, Świeżaki w wydaniu jubileuszowym KropkiTV stały się też częścią zespołu redakcyjnego – polecają wybrane programy telewizyjne oraz zdradzają ulubione przepisy na dania z warzyw i owoców.
- To przykład inteligentnego content marketingu, opartego na budowaniu więzi emocjonalnej z czytelnikiem/klientem, za pomocą niestandardowych i pozytywnie zaskakujących go pomysłów. Wierzę, że po swoim turnee w Kropce TV Świeżaki zyskają kolejne rzesze wielbicieli, a ich misja propagowania zdrowego żywienia trafi pod jeszcze więcej strzech – tłumaczy Amadeusz Król, prezes wydawnictwa P&P.
Akcja wspierana będzie dodatkową promocją w telewizji i internecie i aplikacji KropkaTV.
Tygodnik KropkaTV wydawany jest w formule 2in1, czyli dwóch magazynów (TV guide + poradnik dla kobiet) w cenie jednego. Od 11 lat wydawany przez wydawnictwo P&P na zlecenie i wyłączność Jeronimo Martins Polska, kosztuje 1,95 zł.
Druga odsłona akcji lojalnościowej „Gang Świeżaków” ruszyła w Biedronce 28 sierpnia. Klienci za każde wydane 40 zł otrzymują punkty, które następnie mogą wymienić na jedną z kilkunastu wzorów maskotek w kształcie owoców i warzyw. Jeden ze Świeżaków – Kalafior Krzyś, trafił na okładkę wrześniowego numeru KropkiTV, w ramach promocji programu „Teatr Świeżaków”, emitowanego na antenie TVN.
Dołącz do dyskusji: 600 Świeżaków za darmo w jubileuszowym konkursie magazynu KropkaTV