SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

660 tys. widzów ogląda “Między kuchnią a salonem”

Średnia oglądalność popołudniowego magazynu “Między kuchnią a salonem” po czterech i pół miesiącu emisji wynosi 659 tys. osób. TVN w czasie nadawania programu zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.

Skierowane do kobiet “Między kuchnią a salonem” wystartowało 4 października br. i nadawane jest w dni powszednie o 14.55. W pierwszym miesiącu emisji średnia widownia talk-show wyniosła 519 tys. widzów przy udziale na poziomie 9,35 proc. w grupie 4+ i 11,49 proc. w 16-49.

W lutym br. program śledziło już 716 tys. osób, udział w 4+ był  najwyższy w stosunku do poprzednich miesiącach i wyniósł 10,23 proc., ale w 16-49 był za to najniższy - 10,01 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Średnio wszystkie dotychczas pokazane odcinki “Między kuchnią a salonem” miały 9,77 proc. udziału. To mniej niż osiągały w tym czasie konkurencyjne stacje. Liderem jest w tym paśmie jest TVP 1 z udziałem na poziomie 21,11 proc., drugie miejsce zajęła TVP 2 (13,45 proc.), a telewizję TVN minimalnie wyprzedza także Polsat (9,82 proc.). W czasie emisji magazynu TVN jest też czwarty w grupie komercyjnej.

Najpopularniejszym wydaniem programu był odcinek z 28 grudnia 2010 roku, który obejrzało średnio 945 tys. widzów. W sumie granicę 900 tys. oglądających przekroczyły trzy odcinki talk-show.

Z danych telemetrycznych wynika, że “Między kuchnią a salonem” oglądają głównie kobiety, widzowie po pięćdziesiątce, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.


Oglądalność "Między kuchnią a salonem" miesiąc po miesiącu

MiesiącWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
październik519 4709,35%11,49%
listopad653 87210,13%12,81%
grudzień690 6559,46%11,71%
styczeń724 5669,85%10,91%
luty – do 19715 80910,23%10,01%
średnia658 9719,77%11,47%



Top 15 najpopularniejszych odcinków programu

TopWszyscy 4+
Lp.DataAMRSHR %
128-12-2010944 76311,11%
231-12-2010905 7019,38%
327-01-2011902 68712,30%
429-11-2010869 45212,03%
526-01-2011839 58510,75%
622-11-2010833 81312,25%
704-02-2011830 54311,05%
801-02-2011829 23011,11%
904-01-2011827 62810,88%
1027-12-2010818 2028,98%
1130-12-2010815 73510,32%
1217-11-2010809 45911,62%
1318-02-2011804 11511,37%
1403-12-2010797 81210,99%
1510-01-2011792 93211,97%



Widownia konkurencji w czasie emisji magazynu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP 11 431 00621,11%13,51%
TVP 2911 64213,45%15,04%
Polsat665 4709,82%12,89%
TVN – Mkas658 9719,77%11,47%

 
Profil widowni “Między kuchnią a salonem”

 ADH %AFF
PłećMężczyźni30,36%63
Kobiety69,64%134
Wiek 4-92,56%43
 10-153,76%54
16 - 194,09%72
20 - 245,25%65
25 - 298,74%98
30 - 346,89%84
35 - 396,31%88
40 - 445,68%88
45 - 496,84%97
50 - 5410,43%128
55 - 5910,90%142
60+28,55%144
Wlk. miastaWieś28,82%74
< 50 tys.28,65%119
50-100 tys.8,85%103
100-200 tys.9,37%117
> 200 tys.24,32%120
ZawódTop management5,43%67
Pracownicy średniego szczebla13,44%92
Pracownicy fizyczni i rolnicy18,13%90
Emeryci38,55%153
Inni24,45%76
WykształceniePodstawowe50,42%110
Średnie32,04%108
Wyższe11,22%95
Inne6,32%49


 

Dołącz do dyskusji: 660 tys. widzów ogląda “Między kuchnią a salonem”

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
anonim
i kolejny artykuł popsuty,tym,że nie ma wyników ogladalności z każdego odcinka z osobna,tylko z top 15 i podane średnie wyniki i koniec
Ciekawi mnie wiadomośc jaka była widownia tego programu,jak np z jakieś przyczyny był on przesunięty na inną porę emisji,czy jeżeli był nadany w jakis szczególny dzień(np święto),czy jeżeli na innej antenie było cos szczególnego ,to czy zagroziło temu programowi ,czy pomogło,I skąd to wszystko maja wiedzie przeciętni internauci.
A stąd właśnie jak podawane są wyniki oglądalności ze wszystkich odcinków z osobna,a takich artykułów jest bardzo mało i od dawna czekam na zmiany w tej sprawie.
odpowiedź
User
a
Kolejny spocony gniot Szmira TVN powielany naokragło To samo co DTVN ludzie maja poprostu dosyc tej szmiry i plastkowych psudo gwiazdek amatorek plus dretwych prowadzacych
odpowiedź
User
Gembal
Gorzej niż mało.
odpowiedź