669 zgłoszeń w KTR 2011, są już pierwsze nominacje
W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR otrzymano rekordowe 669 zgłoszeń. Jury ogłosiło już nominacje w kategoriach dotyczących designu.
669 zgłoszeń nadesłanych w tym roku do Polskiego Konkursu Reklamy KTR to o 27 więcej niż w ub.r. Najwięcej projektów zgłoszono w kategorii reklamy filmowej, a wśród firm najwięcej swoich prac zaproponowały agencja reklamowa Leo Burnett i dom produkcyjny Platige Image.
Ponadto w Young Creatives zmierzyły się ze sobą 184 osoby w 7 kategoriach (cyber, design, film, PR, print, media, clients), a w Creative Students rywalizowały 73 osoby w 4 kategoriach (cyber, design, film, print).
W bieżącej edycji konkursu KTR obrady jury odbywają się dwuetapowo. Obecnie na platformie konkursowej SAR wyłaniane są short listy w poszczególnych kategoriach. I tak nominacje ogłoszono już w kategoriach związanych z designem.
Drugi etap głosowania odbędzie się w warszawskiej Zachęcie. Obradom jury będzie przewodniczył Horacio Puebla, dyrektor kreatywny Leo Burnett na Hiszpanię i Portugalię, który bezpośrednio będzie kierował obradami jury oceniającego cztery kategorie: reklama drukowana, film/radio i kampania. Natomiast obradom dotyczącym pozostałych kategorii będą przewodniczyć Wojciech Dagiel (kategoria: fotografia), Bartek Ignaciuk (warsztat tv/radio), Przemysław Truściński (ilustracja), Elżbieta Skrzypek (design), Bartłomiej Gołębiowski (media interaktywne) Przemysław Wojak (active advertising) i Adam Mikołajczyk (marketing miejsc).
Wszystkie nagrody – również wyróżnienia specjalne – zostaną wręczone podczas gali 19 kwietnia w Teatrze Dramatycznym. Audytorem konkursu, podobnie jak w ub.r. jest kancelaria Łaszczuk & Wspólnicy.
Dołącz do dyskusji: 669 zgłoszeń w KTR 2011, są już pierwsze nominacje
2. przewodn. komisji - szef Leo Burnett...
A to polska własnie, jak piorun nie trzaśnie!
obiektywizm gwarantowany