SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

870 tys. widzów „Komisariatu”. TVP1 na reklamach zarobiła 1,44 mln zł

Nowy paradokument „Komisariat” we wakacyjnej ramówce TVP1 oglądało średnio 868 tys. osób. Stacja w czasie emisji produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 1,44 mln zł.

Pierwszy sezon „Komisariatu” na antenie Jedynki oglądać można było w dni powszednie o godz. 17.30, w okresie od 12 czerwca do 24 sierpnia br. Średnia oglądalność 32 odcinków paradokumentu wyniosła 868 tys. widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 10,95 proc. w grupie 4+, 6,55 proc. w 16-49 i 8,13 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek, który oglądało 1,20 mln osób.

TVP1 w paśmie nadawania „Komisariatu” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie był TVN, emitujący wówczas powtórki docu-soap „Ukryta prawda”, co przełożyło się na 12,74 proc. udziału. Drugi był Polsat (powtórki „Gliniarzy” i „Trudnych spraw”; 11,38 proc. udziału), a czwarta - TVP2 („Cena miłości”; 9,25 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji w analizowanym okresie wyniosły 1,44 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Komisariat” powstał na podstawie prawdziwych historii kryminalnych z akt policyjnych i sądowych. Serial opowiada o pracy funkcjonariuszy kryminalnych w tytułowym komisariacie policji. Oprócz policjantów bohaterami paradokumentu będą m.in. technicy policyjni i ich stali informatorzy.

Główną role w paradokumencie gra Sebastian Wątroba, a w rolach drugoplanowych pojawiają się: Anna Dzierża i Konrad Marszałek. Reżyserem „Komisariatu” jest Michał Węgrzyn, a scenariusz napisali Rafał Szamburski i Szymon Nowakowski.

Warto dodać, że cztery pierwsze odcinki paradokumentu bez większej autopromocji Jedynka pokazała w okresie od 15 do 18 maja o godz. 16.25. Telewizja Polska tłumaczy ten fakt, że była to emisja pilotażowa dla zapoznania widzów z serialem.

Wyemitowane wówczas cztery odcinki śledziło średnio 450 tys. widzów, co przełożyło się na odpowiednio 6,67 proc., 3,05 proc. i 4,06 proc. udziału.

Gdy serial wrócił na antenę 12 czerwca w nowym paśmie, wpierw powtórzono cztery wyemitowane wcześniej odcinki, a następnie pokazywano kolejne.

W zeszły poniedziałek TVP1 rozpoczęła emisje drugiego sezonu produkcji. Nowe odcinki „Komisariatu” pokazywane są teraz od poniedziałku do czwartku o 17.25.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 10,14 proc.

 

Dołącz do dyskusji: 870 tys. widzów „Komisariatu”. TVP1 na reklamach zarobiła 1,44 mln zł

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bolec
Mie się wydaje, że dla Komisarjatu było lepiej jakby Grażynka była policjantką, a Rysiu sierżantem.
0 0
odpowiedź
User
:) jajcarze z TVP
Premierowy serial TVP przegrywa z powtórkami Polsatu i TVN? :)) Jajcarze z TVP i wirtualnych mediów nie zauważyli tego fenomenu? :) Zarobili 1,4 miliona zł? :) :) a ile rok temu, kiedy były powtórki czegoś tam? 2? 3 miliony? :) Wielki sukces TVP! Brawo jajcarze :)
0 0
odpowiedź