SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„ABC” reklamuje się hasłem „Uważaj na podróbki”. „Nie chodzi o ‘Od A do Z’”

W środę w sprzedaży pojawiło się drugie wydanie tygodnika „ABC” (Fratria), którego sprzedaż wspiera kampania w radiu z hasłem „Uważaj na podróbki”. - To wskazanie, że pismo jest jedno - tłumaczy Fratria. - „ABC” jest podróbką „Bild am Sonntang” - odpowiada Ringier Axel Springer Polska.

Tomasz Przybek, prezes Polska Press, fot. materiały prasowe Tomasz Przybek, prezes Polska Press, fot. materiały prasowe

- Wskazujemy, że na rynku pojawił się taki tytuł jak „ABC”, który był naszym pomysłem, bo nikt tygodnika tabloidowego do tej pory nie wydawał. Jest to wskazanie, że „ABC” jest jedno - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Przybek, prezes Fratrii.

Przybek zaprzecza, że hasło „Uważaj na podróbki” dotyczy pisma „Od A do Z”, wydawanego przez Ringier Axel Springer Polska, które nieoczekiwanie zadebiutowało na rynku w tym samym dniu co „ABC” (więcej o tym). - Od tamtego pisma różnimy się dość mocno, ale merytorycznie. To drugorzędna sprawa, którego tytułu dotyczy hasło w kampanii - dodaje.

Inaczej sprawę widzi RASP. - Hasło „Uważaj na podróbki” w kontekście tygodnika „ABC” kojarzy się z jednym  - „ABC” jest podróbką „Bild am Sonntang”. To chyba pierwszy przypadek kampanii promocyjnej, w której podkreśla się fakt kopiowania innego znanego i uznanego produktu. Odważny pomysł - mówi nam Anna Marucha, rzecznik prasowa Ringier Axel Spinger Polska.

Marucha przywołuje podobieństwo layoutu nowego tygodnika Fratrii do wydawanego w Niemczech przez Axel Springer niedzielnego wydania „Bilda”, czyli „Bild am Sonntag” (więcej na ten temat).

Kampanię reklamową „ABC” zaplanowała i realizuje spółka Apella. Fratria na razie nie podjęła decyzji, czy w kolejnych odsłonach akcji reklamowych będzie posługiwać się wykorzystanym hasłem.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

„ABC” zadebiutował 22 kwietnia br. Pismo składa się z głównego grzbietu, poświęconego materiałom o polityce, sprawach społecznych, show-biznesie, „Magazynu ABC” z obszerniejszymi tekstami na tematy ostatnich tygodni oraz dodatku „Look” z materiałami o gwiazdach i programem TV (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: „ABC” reklamuje się hasłem „Uważaj na podróbki”. „Nie chodzi o ‘Od A do Z’”

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
YKK
A jak sprzedaż pierwszego numeru? Chodzą słuchy, że 90% zwrotów.
0 0
odpowiedź
User
Haj
He, he - i kto to mówi o podróbkach?! Wejdźcie na bloga dyr. artystycznego "Bilda": położył obok siebie strony "Bilda" i "ABC" (są zdjęcia). I jest mocno podk...iony, bo nikt jeszcze aż tak dokładnie nie wykorzystał jego pomysłu. Jak to się nazywa? Plagiat?
0 0
odpowiedź
User
Gryf
Ale tekst. Ludzie nie widzicie jak chamsko axel wprowadził AŻ? Jak brudno gra tez w Fakcie robiąc nad czołówka dodatki z nazwa ABC. Wirtualne oczywiście to pomijają! Popatrzcie na drugi numer AŻ ile jest powtórzeń z pierwszego numeru ABC. No ale przecież axel jest wielki to moze
0 0
odpowiedź