„Wstrząśnij swoim porankiem” w kampanii nowych smaków Actimela (wideo)
Firma Danone poszerza ofertę marki Actimel o dwa nowe warianty: o smaku granatu, jagód i korzenia maca oraz mango, kurkumy i jagód goji. Ich rynkowy debiut wspiera ogólnopolska kampania przygotowana przez agencje Y&R, VML Poland, Labstore i Mediacom.
Działania reklamowe pod hasłem „Wstrząśnij swoim porankiem z Actimelem” obejmują emisję spotów w wybranych stacjach telewizyjnych, media społecznościowe i punkty sprzedaży (samplingi, materiały POS). Przewidziano również współpracę z blogerami.
Komunikacja nowych smaków będzie nawiązywać do globalnej kampanii „Mam moc", a jej hasłem przewodnim będzie „Wstrząśnij swoim porankiem z Actimelem”.
Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiadają agencje Y&R, VML Poland oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom.
Marka Actimel poprzednio była reklamowana jesienią ub.r. - w związku z loterią, w której nagrodą była wycieczka do Norwegii.
Dołącz do dyskusji: „Wstrząśnij swoim porankiem” w kampanii nowych smaków Actimela (wideo)