SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Activia wprowadza na rynek jogurty do picia z siemieniem lnianym

Pod hasłem „Dobre samopoczucie zaczyna się od środka” rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek dwa nowe warianty jogurtów do picia marki Activia (Danone) - mango i ananas oraz gruszka i kiwi, oba z dodatkiem zbóż i siemienia lnianego. Kampanię przygotowały Y&R i Mediacom.

Nowości w portfolio Activii wzbogacono o wyselekcjonowane szczepy bakterii, w tym szczep bakterii Bifidus ActiRegularis. Jogurty z siemieniem lnianym dostępne są w poręcznej butelce o pojemności 280 gramów.

Wprowadzenie nowych wariantów wsparte będzie kampanią telewizyjną, aktywacjami w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży. Linia komunikacyjna podkreśla, że aby cieszyć się dobrą formą i energią, należy zadbać o prawidłowo zbilansowaną dietę.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Y&R, a zakupem mediów zajął się Mediacom.

Dołącz do dyskusji: Activia wprowadza na rynek jogurty do picia z siemieniem lnianym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl