SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Adam Sawicki nowym prezesem T-Mobile Polska

Adam Sawicki, odchodzący z funkcji prezesa i dyrektora generalnego Netii, z początkiem czerwca zostanie prezesem T-Mobile Polska. Zastąpi na tym stanowisku zajmującego je w ostatnich miesiącach Zachariasa Piperidisa.

Adam Sawicki Adam Sawicki

- Jego rozległe międzynarodowe doświadczenie w obszarach dla klientów biznesowych i indywidualnych oraz na stanowisku prezesa GTS Central Europe, wesprze integrację z GTS, który ostatnio pozyskaliśmy oraz idealnie wpisuje się w projekt „Lead in Business” - kluczowy element strategii Deutsche Telekom - rekomenduje Sawickiego Claudia Nemat, członek zarządu Deutsche Telekom odpowiedzialna za Europę i technologię.

Obecnie Sawicki pracuje jeszcze jako prezes i dyrektor generalny Netii (do firmy dołączył w czerwcu ub.r.), przy czym w styczniu br. złożył już rezygnację z tych funkcji. Pracę w T-Mobile Polska zacznie 1 czerwca br.

Wcześniej Adam Sawicki pracował jako dyrektor generalny i prezes Ruch Internet (w latach 2011-2012) i jako prezes GTS Central Europe (w latach 2008-2011). Ponadto pełnił stanowiska kierownicze w różnych spółkach grupy Telia (następnie TeliaSonera), pracując w Skandynawii, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Rosji, Polsce i na innych rynkach telekomunikacyjnych w Europie Centralnej. Z branżą nowych technologii jest związany od prawie 20 lat.

Poprzednio funkcję prezesa T-Mobile Polska tymczasowo pełnił Zacharias Piperidis, członek zarządu ds. operacyjnych w Grupie OTE w Grecji, po tym jak z T-Mobile Polska odeszli prezes Miroslav Rakowski i członek zarządu kierujący pionem detalicznym Grzegorz Bors (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Adam Sawicki nowym prezesem T-Mobile Polska

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
michal
Powodzenia, panie Adamie. Z usług T-Mobile można być zadowolonym, chociaż na tle konkurencji cenowo wyglądają nienajlepiej i często bardziej opłaca się wybrać innego operatora. Na pewno do poprawienia jest wizualizacja. Infantylne reklamy w TV i okropny róż (magenta) nie zachęcają do zainteresowania się ofertą.
0 0
odpowiedź
User
pavv
Era się skończyła, jak T-Debile się zaczęło. I tak długo wytrzymali patrząc jak co miesiąc opuszcza ich dziesiątki jeśli nie setki tysięcy klientów, a przybywa kilkunastu
0 0
odpowiedź
User
Hość
Z zawodu prezes...
0 0
odpowiedź