SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Adam Słodowy w kolejnym spocie naziemnej telewizji cyfrowej (wideo)

Do emisji trafił drugi spot informujący o starcie naziemnej telewizji cyfrowej. Reklamę - tym razem odwołującą się do słynnych programów Adama Słodowego - przygotowały firmy Zielony Pomidor i Fabryka Komunikacji Społecznej.

W nowym spocie naziemnej telewizji cyfrowej Wojciech Kalarus, aktor i parodysta znany z programu „Szymon Majewski Show”, wciela się w Adama Słodowego, twórcę i prowadzącego popularnego w latach 60. i 70. programu o majsterkowaniu „Zrób to sam”. Kalarus jako Słodowy pokazuje, jak własnoręcznie zrobić antenę telewizyjną. Lektor dodaje, że do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej wystarczy dekoder STB do telewizora lub sam telewizor obsługujący standard MPEG-4.

Poprzedni spot w ramach tej akcji nawiązywał do programu „W starym kinie” (obejrzyj go). W kampanii pojawi się jeszcze 7 reklam i wszystkie będą oparte na odwołaniach do kultowych programów telewizyjnych z lat 60., 70. i 80.



Spoty wyreżyserował Michał Gazda, a wyprodukowało studio Zielony Pomidor. Natomiast kreację całej kampanii przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej.

Najważniejsze stacje telewizyjne - TVP, Polsat, TV4, TVN i TV Puls - są zobligowane do pokazywania spotu dwa razy dziennie między godziną 6 a 23. Zresztą ci nadawcy razem z Ministerstwem Infrastruktury sfinansowali całą akcję.

Dołącz do dyskusji: Adam Słodowy w kolejnym spocie naziemnej telewizji cyfrowej (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
żenujące takie parodiowanie
0 0
odpowiedź
User
ppp
obecnie nic kultowego nie powstaje no chyba że doda i nergal
20 12
odpowiedź
User
Zuza
Dla mnie to rewelacja !!! Po prostu strzał w dychę. A meander i zygzak, który nie zawsze wyjdzie równo jest the best!!! Ale to jest reklama dla takich jak ja, po 50+
0 0
odpowiedź