Adrian Serafin odszedł z Carat Polska
Adrian Serafin skończył pracę w domu mediowym Carat Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska), w którym kierował ofertą House of Content.
Adrian Serafin w Carat Polska pracował od jesieni ub.r. Jako content marketing manager był odpowiedzialny za przygotowywanie i realizację strategii content marketingowych dla klientów, w tym przygotowywanie i koordynowanie powstawania treści, przede wszystkim w internecie.
Ponadto zarządzał autorskim House of Content - narzędziem firmy obejmującym długofalowe strategie content marketingu oparte także o działania SEO, monitorowane w czasie rzeczywistym oraz rozliczane w modelu efektywnościowym, na podstawie mierzalnym KPI.
Wcześniej Adrian Serafin pracował m.in. w agencjach Havas Worldwide Warsaw, Carrot, Chariot i Oxide.
Jego dalsze plany zawodowe nie są znane. Następca Serafina ma zostać powołany w najbliższych tygodniach.
Dołącz do dyskusji: Adrian Serafin odszedł z Carat Polska