Aegon teatralnie reklamuje "przejrzyste zasady" (wideo)
Pod hasłem "Przejrzyste zasady" rozpoczęła się telewizyjna kampaniareklamowa firmy Aegon. Akcja wykorzystywanego w niej spotu rozgrywasię w teatrze.
W rozpoczętej właśnie telewizyjnej kampanii reklamowej firmaAegon w żartobliwy sposób przedstawia hasło "Przejrzyste zasady". W30-sekundowym spocie aktor teatralny po zakończeniu spektaklu mówikrótką kwestię, której zapomniał wcześniej wypowiedzieć. - Dobryodbiór naszej zeszłorocznej reklamy spowodował, że i w tym rokupostanowiliśmy odwołać się do poczucia humoru widzów, żeby pokazać,jak ważna jest dla nas przejrzystość oferowanych produktów -uzasadnia Michał Biedzki, prezes Grupy Aegon w Polsce.
Akcja od 16 lutego jest prowadzona w TVP1, TVP2, TVP3, Polsat,TVN, TVN24 i Discovery.
Kreację kampanii firma Aegon przygotowała we współpracy z agencjąreklamową Drimtimtim, a zakupem mediów zajął się dom mediowyMediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Aegon teatralnie reklamuje "przejrzyste zasady" (wideo)