Agata Banaszkiewicz chief operating officer w digitalk
Agata Banaszkiewicz objęła nowe stanowisko chief operating officer w agencji marketingu internetowego digitalk.
Banaszkiewicz na nowym stanowisku odpowiedzialna m.in za kierowanie zespołem team leaderów czy procesowanie pracy działów wewnętrznych wspólnie z CEO agencji, Arturem Jabłońskim.
Agata Banaszkiewicz w digitalk od roku
W marcu 2020 roku Agata Banaszkiewicz dołączyła digitalk do na stanowisko marketing managera. Była wówczas odpowiedzialna za prowadzenie wewnętrznego marketingu marki digitalk. Pół roku później zmieniła dział i objęła funkcję team leaderki, obejmując 10-osobowy zespół specjalistów od reklam na Facebooku i Google.
Obok kierowania pracami specjalistów i opieki nad klientami, w tym czasie koordynowała projekty wewnętrzne i odpowiadała za wprowadzane zmiany w firmie. Stąd pomysł na objęcie nowopowstałego stanowiska w rozwijającej się organizacji.
- Choć stanowisko jest dla mnie zupełnie nowe, to sam zakres obowiązków nie jest nowością. - komentuje Banaszkiewicz - Wcześniej także zarządzałam projektami, oczywiście na inną skalę. Teraz postaram się wykorzystać swoje doświadczenie, aby zrealizować cele rozwojowe digitalk w Polsce i Europie. A plany na ten rozwój mamy bardzo ambitne - dodaje.
- Uważam, że z Agatą na tym stanowisku jesteśmy w stanie rozwinąć się na jeszcze większą skalę - dodaje Artur Jabłoński, CEO digitalk.
Dołącz do dyskusji: Agata Banaszkiewicz chief operating officer w digitalk