Agata Bieniek zarządza marketingiem Bolta w Polsce
Agata Bieniek objęła stanowisko marketing manager Bolt w Polsce. Zarządza aktualnie zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy i odpowiada za lokalne działania marki.
Agata Bieniek przejęła zarządzanie zespołem marketingu Bolta w Polsce, na który składa się dział lokalizacji treści oraz zarządzanie społecznością. W ramach obowiązków odpowiada za lokalne działania Bolt, zarządzanie kontami społecznościowymi, prowadzenie kampanii promocyjnych, wykorzystując m.in. niestandardowych ambasadorów, a także wdrażanie i adaptacja globalnych projektów firmy. Jednym z jej ostatnich projektów jest m.in. kampania “Unicorn Scooters”, zrealizowana wspólnie z działem PR oraz akcja marketingowa dla użytkowników Bolt Food, która powstała we współpracy z dostawcą metod płatności Blik.
- Na lokalnych rynkach, zadaniem marketing managera jest nie tylko dbanie o widoczność i rozpoznawalność marki przez pryzmat wszystkich usług, ale także dostosowywanie globalnej komunikacji do użytkowników i partnerów w danym kraju. Agata łączy w sobie dużą wrażliwość na szczegóły, wiedzę o najnowszych trendach oraz przedsiębiorcze podejście. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że od teraz odpowiada za wdrażanie naszej lokalnej strategii na polskim rynku – mówi John Faye, head of local marketing.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wcześniej Agata Bieniek pełniła w zespole Bolta funkcję marketing specialist. Przed dołączeniem do firmy pracowała jako growth specialist w jednym z warszawskich software houseów, gdzie zajmowała się głównie działaniami marketingowymi na rynkach zagranicznych. Doświadczenie zdobywała także w międzynarodowych firmach, zajmujących się nowoczesnymi rozwiązaniami dla sektora transportowego i związanego z zarządzaniem ruchem.
Dołącz do dyskusji: Agata Bieniek zarządza marketingiem Bolta w Polsce