Agata Florczak business integrated managerką w Audience Media Group
Agata Florczak awansowała na stanowisko business integrated managerki w Audience Media Group, grupie mediowej specjalizującej się w digital marketingu. Do zespołu dołączyły też Zofia Kostrzewa, Anastasiya Baranouskaya oraz Sylwia Szeszko.
Agata Florczak związana jest z Audience Media Group od marca. Jako head of performance marketing odpowiadała za szeroko rozumiane działania efektywnościowe. Ma doświadczenie w obsłudze kampanii rozliczanych w modelach CPC, CPL, CPS SUC, opartych o display, nativ, push, retargeting oraz e-mailing.
Teraz awansowała na business integrated managerkę. Obszar jej kompetencji obejmuje – oprócz dotychczasowych działań z zakresu marketingu efektywnościowego – wsparcie klientów w realizacji kampanii reklamowych wideo online oraz digital audio.
Agata Florczak z branżą marketingową związana jest od ponad 10 lat. Odpowiadała zarówno za pozyskiwanie klientów, jak i realizację oraz optymalizację kampanii afiliacyjnych, a także za tworzenie strategii wielokanałowych i media planów.
Do AMG dołączyły też: Zofia Kostrzewa, Anastasiya Baranouskaya oraz Sylwia Szeszko.
Zofia Kostrzewa na stanowisku account managerki odpowiada za koordynację działań związanych z kampaniami efektywnościowymi. Jest absolwentką neurokognitywistyki na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym w Warszawie. Z Uniwersytetem związana jest również jako wykładowczyni na Wydziale Psychologii, gdzie prowadzi zajęcia m.in. ze statystyki. Pracuje również w Emotion Cognition Lab (Interdyscyplinarne Laboratorium Regulacji Emocjonalnej i Procesów Poznawczych), w ramach którego współprowadzi projekty badawcze.
Anastasiya Baranouskaya jako junior traffic managerka odpowiada za testy, implementację oraz monitorowanie kampanii z obszaru performance marketingu, wideo oraz audio. Jest absolwentką kierunku Frontend Web Developer.
Sylwia Szeszko na stanowisku junior account managerki odpowiada zarówno za współpracę z wydawcami, jak i za prowadzenie oraz optymalizację kampanii efektywnościowych i kampanii wideo. Jest absolwentką kierunku Zarządzanie w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi.
Dołącz do dyskusji: Agata Florczak business integrated managerką w Audience Media Group