SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agata Sądel, Jacek Dymkowski, Adrianna Stępniewska i Marcin Pietrzak awansowali w regionalnych strukturach IPG Mediabrands

Czwórka polskich managerów IPG Mediabrands objęła nowe role w regionalnej strukturze tej grupy. Agata Sądel pełni funkcję chief transformation officera CEE, Jacek Dymkowski - managing directora Reprise Poland & CEE,  Adrianna Stępniewska awansowała na stanowisko talent director CEE, a Marcin Pietrzak został managing directorem EMEA GCC.

Agata Sądel, Jacek Dymkowski, Adrianna Stępniewska, Marcin Pietrzak Agata Sądel, Jacek Dymkowski, Adrianna Stępniewska, Marcin Pietrzak

Nowo utworzoną w strukturach firmy rolę chief transformation officera CEE objęła Agata Sądel, zajmująca wcześniej stanowisko head of Matterkind CEE. Na nowym stanowisku odpowiada za transformację procesów biznesowych, struktur i oferty. Koncentruje się na automatyzacji procesów i wdrażaniu rozwiązań usprawniających współpracę, zarówno pomiędzy agencjami i zespołami IPG Mediabrands w regionie, jak i z klientami, oraz na integracji oferty produktowej i zapewnieniu spójnego standardu produktów, procesów i narzędzi w całym regionie CEE. Wspiera również procesy nowobiznesowe w zakresie oferty digitalowej i produktowej. Swoje zadania realizuje we współpracy z zespołami projektowymi, łączącymi specjalistów z agencji i specjalistycznych zespołów IPG Mediabrands ze wszystkich rynków regionu CEE. Jej poprzednie stanowisko pozostanie nieobsadzone, a za dalszy rozwój oferty w obszarze addressable media odpowiada Maciej Kowalczyk.

Jacek Dymkowski, dotychczas managing director agencji Reprise w Polsce, poszerzył swój zakres obowiązków i objął stanowisko managing directora Reprise Poland & CEE. W swojej nowej roli odpowiada za dalszy rozwój Reprise w Polsce i w regionie CEE. Ściśle współpracując z lokalnymi liderami agencji, wspiera ich w budowaniu długoterminowej wizji rozwoju i aktywności nowobiznesowej, integrując zespoły, kompetencje i ofertę Reprise w regionie. Do jego zadań należy również rozwijanie relacji z klientami regionalnymi i wdrażanie inicjatyw umacniających kompetencje zespołów, współpracę i wymianę wiedzy.
Dymkowski zarządzał Reprise w Polsce przez ostatnie 3 lata, systematycznie poszerzając ofertę produktów i usług agencji oraz rozwijając – we współpracy z należącymi do IPG Mediabrands agencjami mediowymi Initiative i UM – regionalne huby kompetencyjne w regionach CEE i EMEA dla klientów takich jak LEGO, Johnson & Johnson czy Dyson. Obecnie Reprise w Polsce zatrudnia ok. 80 specjalistów, skupionych w zespołach: Performance (SocialCommerce, SEM, addressable media), SEO, Content, MarTech i Partnerships.

Adrianna Stępniewska awansowała na stanowisko talent director CEE. Dotychczas odpowiadała za strategię HR i rozwój kompetencji zespołu w Polsce, a przed zmianą ścieżki zawodowej (ma 20-letnie doświadczenie w branży mediowej) zarządzała m.in. zespołem Initiative pracującym dla LEGO na kilkunastu rynkach regionu REEMEA. Jako talent director CEE Stępniewska odpowiada za wdrażanie regionalnych inicjatyw rozwijających zespół, jego potencjał i kompetencje, oraz tworzenie inspirującego, sprzyjającego rozwojowi środowiska pracy, w którym cenione są różnorodność, równość i inkluzywność. Do jej zadań należy też wsparcie lokalnych liderów w obszarze zarządzania zespołem i jego rozwoju, integracja zespołów, wsparcie wymiany wiedzy i doświadczeń oraz uspójnienie i automatyzacja procesów HR w całym regionie.

Marcin Pietrzak objął stanowisko managing director EMEA GCC (Global Capability Center) i stanął na czele zlokalizowanego w Warszawie GCC – globalnego centrum kompetencyjnego, jednego z trzech stworzonych w strukturach IPG Mediabrands na świecie. W swojej nowej roli Pietrzak odpowiada za pracę 4 zespołów hubowych realizujących projekty dla klientów globalnych i w regionie EMEA:  analytics hub (skupiającego ekspertów z obszaru analityki, data science i marketing intelligence, pracujących m.in. dla Nestle, LEGO, Johnson & Johnson i Carlsberg na całym świecie, głównie dla rynków EMEA ale również takich rynków jak USA, Kanada, Chiny, Indie, Japonia, Australia, Korea, Brazylia), engineering hub (tworzącego narzędzia i oprogramowanie wykorzystywane do działań marketingowych), product design hub (zespołu designerów, specjalistów UX, UI i badaczy odpowiadający za tworzenie produktów (m.in. narzędzi, aplikacji, zarówno dla klientów grupy IPG, jak i na potrzeby własne grupy) oraz addressable hub  (zespół ekspertów z obszaru addressable marketingu, odpowiedzialny za obsługę klientów grupy IPG w regionie EMEA).

Pietrzak jest związany z Grupą IPG Mediabrands od ponad 10 lat. Od 2019 roku jako Head of Analytics kierował jednym z trzech największych hubów analitycznych pracujących dla klientów holdingu IPG na świecie i odpowiadał za ofertę grupy w obszarze danych, zaawansowanej analityki i narzędzi umożliwiających precyzyjne dotarcie do konsumentów i zwiększanie efektywności działań komunikacyjnych w mediach tradycyjnych i adresowalnych.

Agata Sądel, Jacek Dymkowski, Adrianna Stępniewska i Marcin Pietrzak są kolejnymi – po Justynie Mazur (managing director Initiative Poland & CEE) i Michale Jasińskim (managing director UM Poland & CEE) – liderami polskiego zespołu Mediabrands, którzy odpowiadają za dalszy rozwój oferty i umacnianie pozycji Grupy w regionie, integrację działań i zapewnienie ich synergii.

- Po latach intensywnego rozwoju i wzrostu gospodarczego, podążania za rozwiązaniami z Zachodu i poszukiwania własnej drogi, przyszedł dla nas szczególny czas – teraz to polscy eksperci i polskie firmy, dzięki cenionym na świecie kompetencjom i doświadczeniu, są źródłem i motorem zmiany. Tak jest i w grupie IPG Mediabrands – to dla nas czas, w którym wykorzystujemy to co stworzyliśmy w ostatnich latach: nasze struktury, kompetencje, doświadczenie i determinację, by wspólnie z zespołami z całego regionu budować wartość, przywództwo i biznes naszych klientów ponad dotychczasowymi granicami – mówi Monika Bronowska, CEO CEE IPG Mediabrands. - Agata, Jacek, Adrianna i Marcin to liderzy z doświadczeniem w zarządzaniu zespołami i projektami regionalnymi i globalnymi, więc ich nowe role to naturalny krok zarówno w ich zawodowym rozwoju, jak i w rozwoju naszej organizacji, która rośnie w regionie CEE dzięki bliskiej współpracy, czerpaniu ze swoich doświadczeń i wiedzy, oraz wdrażaniu sprawdzonych rozwiązań na innych rynkach.

Dołącz do dyskusji: Agata Sądel, Jacek Dymkowski, Adrianna Stępniewska i Marcin Pietrzak awansowali w regionalnych strukturach IPG Mediabrands

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fromAgowith
Jacek, gratulacje!
odpowiedź