Agencja Eleven z Marcinem Bełzą i One w nazwie
W agencji marketingowej Eleven do Tomasza Bartnika-Mazeranta i Franciszka Toeplitza jako partner dołączył Marcin Bełza, poprzednio związany z 4Frame i Master-Media. Jednocześnie firma zmienia nazwę na One Eleven.
Działająca od ponad roku agencja Eleven pozycjonuje się jako pracownia koncepcyjna. dostarczająca rozwiązania ze wszystkich dziedzin marketingu i komunikacji zarówno dla firm i marketerów, jak też agencji reklamowych, brandingowych czy domów badawczych. Firmę założyli Tomasz Bartnik-Mazerant (na zdjęciu z lewej), wcześniej związany m.in. z Saatchi & Saatchi Polska, Grupą DDB, Stratosferą i PZL (przeczytaj o nim więcej), oraz Franciszek Toeplitz (na zdjęciu z prawej), wcześniej pracujący m.in. w DDB, McCann- Erickson, Change Integrated i Saatchi&Saatchi.
- Specjalizujemy się w rozwiązywaniu wszelkich zagadnień strategiczno-kreatywnych bez względu na poziom trudności oraz rozmiar danego zadania - od dużych realizacji dla spółek typu FMCG, poprzez projekty strategiczno-analityczne dostarczane na potrzeby dyrektorów marketingu, po mniejsze, ale równie satysfakcjonujące prace designerskie czy packagingowe - opisuje Tomasz Bartnik-Mazerant. - Wraz z rozwojem firmy, okazało się, że potrzebujemy profesjonalnego systemu zarządzania projektami i dobrze by było nasze kompetencje uzupełnić o wiedzę związaną ze sprzedażą i shopper marketingiem. W tym momencie właśnie pojawił się Marcin Bełza, z którym zaprzyjaźniliśmy się jeszcze na etapie wstępnych rozmów - dodaje Franciszek Toeplitz.
Marcin Bełza przez ostatnie 5 lat pracował w agencji 4Frame, którą zresztą założył. Ponadto w 2008 roku uruchomił agencję mediową Master-Media. Wcześniej pracował m.in. jako group account director w Grupie Saatchi & Saatchi.
W związku z dołączeniem Marcina Bełzy agencja Eleven zmienia nazwę na One Eleven. Firma oferuje obecnie kompleksowy zakres działań: od ATL-u, przez shopper marketing, po brand design, digital i PR. - Nasza agencja jest oparta na prostej strukturze: indywidualnym prowadzeniu każdego z projektów przy umiejętnym dobieraniu autorskich zespołów specjalistów. Sprawdziliśmy już, że takie zorganizowanie daje ponadprzeciętne rezultaty - dużo sprawniej i efektywniej kosztowo jesteśmy w stanie realizować bardzo zaawansowane projekty - przekonuje Bełza.
Obecnie w One Eleven pracuje na stałe osiem osób, a do projektów są dodatkowo zatrudniani współpracownicy. Najważniejszym klientem agencji jest Gourmet Foods z marką Dilmah.
Dołącz do dyskusji: Agencja Eleven z Marcinem Bełzą i One w nazwie
http://www.flickr.com/photos/imable/7831589466/in/photostream/