Havas otwiera agencję e-commerce, na czele Jacek Celiński
Grupa Havas w Polsce ruszyła z agencją Havas E-Commerce. Na jej czele stanął Jacek Celiński.
Jak podano w komunikacie "powołanie Havas E-commerce to kolejny etap rozwoju kompetencji digitalowych i e-commercowych w grupie Havas w Polsce".
Jej oferta obejmuje tym samym wszystkie kluczowe dla klientów obszary e-commerce od technologii, zarządzania danymi, analityką i marketing automation, przez tworzenie contentu, półek produktowych, aż po działania trafficowe - obejmujące wszystkie narzędzia dotarcia od search i email marketingu, przez programmatic, aż po social commerce.
Havas E-Commerce ma też wspierać klientów w rozwoju strategii omnichannelowych.
Jacek Celiński na czele Havas E-Commerce
Jacek Celiński jako head of Havas E-Commerce będzie raportował bezpośrednio do CEO Havas Media Group Małgorzaty Węgierek i CEO Havas Creative Group Doroty Mazur oraz wspierał w rozwoju strategii e-commercowych klientów obu dywizji.
Jacek Celiński jest ekspertem z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu zespołów klienckich zarówno w dużych międzynarodowych agencjach mediowych i reklamowych (Starcom, Saatchi&Saatchi IS), jak i tych wyspecjalizowanych w e-commerce (Pathfinder 23 czy Commerce Sherpas z grupy K2 Internet).
Pracował dla takich marek jak P&G, Coty czy Coca-Cola.
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku socjologia.
Dołącz do dyskusji: Havas otwiera agencję e-commerce, na czele Jacek Celiński
A ten świetny gość w Havasie został Dziekanowskim rynku mediowego... Czy to dlatego że to Mielno niszczy, a może to Havas niszczy?