Agencja Idealia obsłuży portal restauracyjny Jami-Jami
Agencja interaktywna Idealia nawiązała współpracę marketingową z portalem restauracyjnym Jami-Jami.
W ramach umowy Idealia odpowiedzialna jest za kompleksową obsługę marketingową. Agencja zajmie się projektem oraz realizacją materiałów firmowych, działaniami public relations, zaplanowaniem mediów i realizacją media planu, przeprowadzeniem kampanii PPC oraz obsługą social media.
Współpracę rozpoczęto od przygotowania wniosku o dofinansowanie unijne projektu dla Jami-Jami. Pozyskane fundusze zostały przeznaczone na stworzenie systemu wyszukiwania restauracji w formie aplikacji mobilnej oraz portalu internetowego.
Projekt z ramienia agencji koordynuje Monika Kwiecińska.
Idealia pozyskała klienta w efekcie przetargu. Strony nie zdradzają, na jak długo podpisano umowę.
Dołącz do dyskusji: Agencja Idealia obsłuży portal restauracyjny Jami-Jami