Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa przetarg Aldi Polska
Agencja Nie Do Ogarnięcia zwyciężyła w przetargu na strategię i obsługę profilu sieci supermarketów Aldi na Facebooku.
Do zadań agencji należeć będzie prowadzenie komunikacji bieżącej, wsparcie kampanii taktycznych oraz moderacja profilu.
To kolejny klient pozyskany przez Agencję Nie Do Ogarnięcia w ostatnich miesiącach. Agencja realizuje aktualnie projekty m.in. dla marek Prymat, OleOle!, Fundacji Avalon, Enel-med Stomatologia czy sieci szkół ProfiLingua.
W połowie czerwca ub.r sieć Aldi prowadziła kampanią promocyjną, której motywem przewodnim jest świeżość. W ramach kampanii stworzony został specjalny koncept wizualny – logo „Świeże z Aldi”, którym oznaczane będą produkty z kategorii warzywa i owoce, pieczywo, mięso, ryby oraz nabiał. Akcję przygotowały Scholz&Friends Warszawa i The Digitals.
Dołącz do dyskusji: Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa przetarg Aldi Polska