Agencja Opinia24 z nową strategią i repozycjonowaniem
Agencja realizacji badań Opinia24 wdrożyła nową strategię firmy oraz repozycjonowanie marki. Nowa strategia ma stawiać firmę w całkowicie nowym świetle w porównaniu do innych agencji realizujących badania marketingowe w Polsce.
- W ostatnim czasie agencje badawcze wytyczyły sobie tor wyścigu konkurencyjnego na polu różnego rodzaju wartości dodanych, często związanych z consultingiem badawczym i biznesowym. Opinia24 wraca do korzeni realizacji badań rynkowych, stawiając na podstawowe wartości: szybkość, niezawodność i stuprocentowa pewność jakości otrzymanych wyników.
Nasza nowa marka to opowieść o prostocie, a nie o zawiłości badań rynku i opinii - mówi Przemysław Wójtowicz, prezes Opinia24.
Opinia24 chce zdobyć pozycję lidera w dziedzinie dostarczania wyników badań metodą CAWI (firma posiada najwyższej jakości badawczy panel internautów) oraz CATI (Opinia24 jest liderem w dziedzinie realizacji wywiadów telefonicznych).
Strategia marki oparta jest na trzech filarach: spełnianie obietnic – wyniki zawsze są wysokiej jakości i w umówionym terminie;
zespół – produkty Opinia24 powstają dzięki zaplanowanemu, jeśli chodzi o podział kompetencji, zespołowi; rozwój – wszyscy członkowie zespołu Opinia24 są na bieżąco z nowinkami i technologiami.
"Badania jak się patrzy"
- Repozycjonowanie bez zmiany nazwy marki to duże wyzwanie. Dlatego właśnie – po serii warsztatów strategicznych – zdecydowaliśmy się wprowadzić claim ”badania jak się patrzy”. Ta gra słów idealnie oddaje ducha Opinia24. Dobrze, na czas, zgodnie z briefem. Nic więcej, ale i nic mniej - dodaje Przemysław Wójtowicz.
Identyfikacja wizualna została stworzone przez studio projektowe Michała Korolca.
Opinia24 jest wyspecjalizowanym wykonawcą badań rynkowych realizowanych techniką telefoniczną (CATI), internetową (CAWI) oraz technikami łączonymi (mixed-mode).
Dołącz do dyskusji: Agencja Opinia24 z nową strategią i repozycjonowaniem