Agencja OS3 odpowiada za public relations Bdsklep.pl
Agencja OS3 rozpoczyna obsługę public relations internetowego pasażu handlowego Bdsklep.pl. Zlecenie pozyskała w wyniku przeglądu ofert.
Agencja odpowiedzialna jest za przeprowadzenie działań PR-owych w zakresie komunikacji korporacyjnej, relacji z mediami oraz komunikacji wewnętrznej.
Bdsklep.pl to internetowy pasaż handlowy, oferujący klientom ponad 140 tys. produktów, a wśród nich asortyment w kategorii spożywczej, dziecko, kosmetyki, zwierzęta domowe, wino oraz kultura.
W ramach podpisanej umowy OS3 będzie odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji korporacyjnej dedykowanej rynkowi, w tym partnerom biznesowym, a także za media relacje i komunikację wewnętrzną.
- Jesteśmy w trakcie istotnych przemian, które będą miały znaczący wpływ na dalszy rozwój i kształt naszego biznesu. Uznaliśmy, że w tak ważnym dla bdsklep.pl momencie profesjonalne wsparcie komunikacyjne jest niezbędnym elementem, pozwalającym kształtować odpowiedni wizerunek marki oraz podjętych przez nas działań, zarówno w otoczeniu zewnętrznym jak i wewnętrznym. Plan komunikacji, który przedstawiło nam OS3, w pełni odpowiadał naszym bieżącym potrzebom - argumentuje wybór Jacek Palec, szef bdsklep.pl.
Współpraca rozpoczęła się z początkiem sierpnia br. Firmy nie podają czasu trwania umowy.
Za przygotowanie oferty oraz obsługę PR bdsklep.pl odpowiedzialna jest Marta Kindeusz, PR manager OS3 Group.
Dołącz do dyskusji: Agencja OS3 odpowiada za public relations Bdsklep.pl