Agencje Isobar i Hypermedia definitywnie rozdzielone
Zakończył się rozdział specjalizacji biznesowej pomiędzy agencją reklamową Isobar Polska i Hypermedia - hubem technologicznym, świadczącym usługi w zakresie rozwoju i utrzymania zaplecza dla zintegrowanej komunikacji marketingowej (obie firmy należą do Dentsu Aegis Network Polska). Zwieńczeniem procesu jest uruchomienie odświeżonej witryny internetowej Hypermedia.
Rozdzielanie specjalizacji biznesowych agencji zaczęło się w styczniu 2014 r., kiedy to w wyniku akwizycji grupa Socializer stała się częścią agencji Isobar Polska (więcej na ten temat).
W wyniku restrukturyzacji w Isobar Polska wydzielono departamenty: kreatywny, technologiczny i produkcyjny oraz mediów społecznościowych. Równolegle wydzielono dwie submarki, które otrzymały ten sam znacznik „linked by Isobar” w nazwie - Hypermedia oraz Lubię to.
Na początku br. Agata Szeliga-Staszkiewicz przejęła zarządzanie częścią technologiczną - dziś spółką Hypermedia. Kierujący dotychczas Hypermedia Isobar Krzysztof Andrzejczak zajmuje się obecnie w holdingu Dentsu Aegis Network Polska start-upami i akwizycjami.
Z kolei Szeliga-Staszkiewicz będzie rozwijała kompetencje w obszarze nowoczesnych, zintegrowanych rozwiązań informatycznych dla wielokanałowej komunikacji i e-commerce oraz hub technologiczny dla Dentsu Aegis Network w regionie EMEA, a także dla bezpośrednich klientów agencji na całym świecie.
Zakończenie procesu rozdziału specjalizacji biznesowej wiąże się także z odświeżeniem obecności Hypermedia w Internecie. Pod adresem hypermedia.pl dostępna jest nowa strona internetowa przygotowana we współpracy z Sitecore.
Dołącz do dyskusji: Agencje Isobar i Hypermedia definitywnie rozdzielone