Agnieszka Gajzler z szerszymi kompetencjami w Grupie Wirtualna Polska
Agnieszka Gajzler, dotychczasowa media product business growth director od teraz ma szersze kompetencje - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
Agnieszka Gajzler obok dotychczasowego stanowiska media product business growth director objęła dodatkowo funkcję deputy product division.
Teraz odpowiada m.in. - jako zastępca - za pion produktu, strategię i rozwój produktu content marketingowego, rozwój biznesowy kontentu wideo, z naciskiem na kanały zewnętrzne, takie jak YouTube, TikTok, Facebook.
Zajmuje się również strategią marketingową i rozwojem portfela marek medialnych Wirtualnej Polski w obszarze B2C i B2B.
Agnieszka Gajzler pracę w Grupie Wirtualna Polska rozpoczęła na początku 2022 roku. Wcześniej, przez ponad 3 lata pracowała w TVN Warner Bros. Discovery. Była tam digital strategy&development directorem. Przedtem, przez blisko 3 lata pełniła funkcję vice president media&content w agencji Isobar (dentsu polska). W latach 2015-2017 była chief product officerem w dentsu Polska.
Pracowała też w agencji mediowej Carat, w Viacom, w Gadu-Gadu, w Polskapresse, Grupie ZPR Media i Agorze.