Agnieszka Kłos dyrektorem ds. sprzedaży i obsługi klienta w Provident Polska
Agnieszka Kłos objęła stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i obsługi klienta w firmie pożyczkowej Provident Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Tony’ego Burrowsa.
Agnieszka Kłos na nowym stanowisku jest odpowiedzialna za zarządzanie siecią sprzedaży i procesy związane z obsługą klienta, kreowanie strategii handlowej oraz tworzenie i wdrażanie wysokich standardów jakości obsługi klientów. Wciąż w jej kompetencjach będą także działania z zakresu budowania partnerstwa oraz sojuszy strategicznych.
Dotychczas w Provident Polska pełniła funkcję dyrektora ds. rozwoju biznesu. Do jej zadań należała realizacja strategicznych projektów biznesowych oraz nawiązywanie relacji z partnerami zewnętrznymi.
Nową funkcję objęła od 1 lipca br. Na tym stanowisku zastąpiła Tony’ego Burrowsa.
Agnieszka Kłos pracę w Provident Polska rozpoczęła w 2007 roku. Przez 7 lat była odpowiedzialna za zarządzanie działem finansów. Po objęciu stanowiska dyrektora ds. rozwoju biznesu w jej kompetencjach było poszukiwanie możliwości w obszarze przejęć, budowanie partnerstwa i sojuszy strategicznych, rozwijanie kanału brokerskiego oraz realizacja benefitów strategicznych.
Wcześniej pracowała w firmie Ernst & Young Audit, z którą była związana przez ponad 8 lat, a także w angielskiej firmie Greig Middleton zajmującej się doradztwem i usługami maklerskimi.
Jest absolwentką Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, ma uprawnienia biegłego rewidenta i FCCA.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Kłos dyrektorem ds. sprzedaży i obsługi klienta w Provident Polska