SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Sora prezeską IAA Polska na kolejną kadencję

Członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu wyborczym wyłonili nowe władze organizacji na dwuletnią kadencję 2023-2025 - zarząd, radę nadzorczą i sąd dyscyplinarny. Prezeską zarządu ponownie została Agnieszka Sora, regional director NCE consulting, GfK Poland.

Od lewej: Igor Kaleński, Jerzy Minorczyk, Izabela Albrychiewicz, Dorota Żurkowska, Agnieszka Sora, Dorota N. Haller, Magdalena Kotlarczyk, Jovan Protić, i Rafał Jakubowski.Od lewej: Igor Kaleński, Jerzy Minorczyk, Izabela Albrychiewicz, Dorota Żurkowska, Agnieszka Sora, Dorota N. Haller, Magdalena Kotlarczyk, Jovan Protić, i Rafał Jakubowski.

To już druga z kolei kadencja Agnieszki Sory jako prezeski IAA Polska. W branży marketingowej i badawczej jest obecna ma 30-letnie doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu.

- Priorytetem dla mnie będzie aktywne wspieranie Członków IAA Polska, zwiększenie znajomości marki Stowarzyszenia, dotarcie do nowych interesariuszy i angażowanie się w globalną współpracę z IAA Global. Kluczowe inicjatywy to m.in. wdrożenie drugiej edycji programu liderskiego Marketing Masterminds; dalsze budowanie wiedzy w ramach IAA Power Hour i IAA Power Podcast; współpraca z CMOs, mediami i agencjami nie tylko w obszarze jednoźródłowego badania konsumpcji mediów, ale również DE&I czy ESG oraz koordynacja globalnego badania nastrojów branży - mówi Agnieszka Sora, prezeska IAA Polska.

Zarząd IAA Polska

W składzie zarządu IAA Polska znaleźli się: z kurii marketerów - Dorota N. Haller, dyrektorka marketingu, Honor Polska, Michał Sobolewski, dyrektor ds. rynku B2C Polkomtel oraz Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.

Z kurii mediów -do zarządu weszli: Magdalena Kotlarczyk, country director Google Polska, Jovan Protić, chief operating officer Ringier Axel Springer Polska oraz Dorota Żurkowska, group senior vice president - Revenue Warner Bros..

Kurię professional services reprezentują w zarządzie IAA: Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM CEE, Igor Kaleński, CEO Molecular Worldwide oraz Agnieszka Sora, regional director NCE Consulting, GfK Poland.

IAA Polska powołuje skład Sądu Dyscyplinarnego i Rady Nadzorczej

Do Rady Nadzorczej wybrani zostali: z kurii professional services - Paweł Kowalewski, Prezes Zarządu Communication Unlimited, VP Creative Adv. IAA Global, Rafał Kupidura, prezes zarządu IF Nation Group oraz Jacek Olechowski, prezes zarządu, Mediacap.

Kuria marketerów - Maciej Herman, dyrektor zarządzający Lotte Wedel, Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu detalicznego mBanku oraz Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas; zaś z kurii mediów: Ewelina Czuba, dyrektor biura reklamy TVP, Stanisław Janowski, prezes zarządu Grupa Polsat Plus oraz Agata Szeliga-Staszkiewicz, sales director Meta CEE, global business group.

Sąd Dyscyplinarny w kolejnej kadencji tworzyć będą Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu Payback Polska, Isabella Krüger-Pawlowski, prezes zarządu Metro Advertising oraz Jerzy Straszewski, prezes zarządu PIKE.

Przewodniczący Rady Nadzorczej oraz Sądu Dyscyplinarnego wybrani zostaną podczas pierwszych posiedzeń każdego z tych organów.

Walne Zebranie Wyborcze Członków IAA Polska odbyło się w środę 28 czerwca w siedzibie Ringier Axel Springer Polska. 

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Sora prezeską IAA Polska na kolejną kadencję

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pan Rafał
Prezesem.
odpowiedź