Agnieszka Sora prezeską IAA Polska na kolejną kadencję
Członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu wyborczym wyłonili nowe władze organizacji na dwuletnią kadencję 2023-2025 - zarząd, radę nadzorczą i sąd dyscyplinarny. Prezeską zarządu ponownie została Agnieszka Sora, regional director NCE consulting, GfK Poland.
To już druga z kolei kadencja Agnieszki Sory jako prezeski IAA Polska. W branży marketingowej i badawczej jest obecna ma 30-letnie doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu.
- Priorytetem dla mnie będzie aktywne wspieranie Członków IAA Polska, zwiększenie znajomości marki Stowarzyszenia, dotarcie do nowych interesariuszy i angażowanie się w globalną współpracę z IAA Global. Kluczowe inicjatywy to m.in. wdrożenie drugiej edycji programu liderskiego Marketing Masterminds; dalsze budowanie wiedzy w ramach IAA Power Hour i IAA Power Podcast; współpraca z CMOs, mediami i agencjami nie tylko w obszarze jednoźródłowego badania konsumpcji mediów, ale również DE&I czy ESG oraz koordynacja globalnego badania nastrojów branży - mówi Agnieszka Sora, prezeska IAA Polska.
Zarząd IAA Polska
W składzie zarządu IAA Polska znaleźli się: z kurii marketerów - Dorota N. Haller, dyrektorka marketingu, Honor Polska, Michał Sobolewski, dyrektor ds. rynku B2C Polkomtel oraz Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.
Z kurii mediów -do zarządu weszli: Magdalena Kotlarczyk, country director Google Polska, Jovan Protić, chief operating officer Ringier Axel Springer Polska oraz Dorota Żurkowska, group senior vice president - Revenue Warner Bros..
Kurię professional services reprezentują w zarządzie IAA: Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM CEE, Igor Kaleński, CEO Molecular Worldwide oraz Agnieszka Sora, regional director NCE Consulting, GfK Poland.
IAA Polska powołuje skład Sądu Dyscyplinarnego i Rady Nadzorczej
Do Rady Nadzorczej wybrani zostali: z kurii professional services - Paweł Kowalewski, Prezes Zarządu Communication Unlimited, VP Creative Adv. IAA Global, Rafał Kupidura, prezes zarządu IF Nation Group oraz Jacek Olechowski, prezes zarządu, Mediacap.
Kuria marketerów - Maciej Herman, dyrektor zarządzający Lotte Wedel, Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu detalicznego mBanku oraz Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas; zaś z kurii mediów: Ewelina Czuba, dyrektor biura reklamy TVP, Stanisław Janowski, prezes zarządu Grupa Polsat Plus oraz Agata Szeliga-Staszkiewicz, sales director Meta CEE, global business group.
Sąd Dyscyplinarny w kolejnej kadencji tworzyć będą Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu Payback Polska, Isabella Krüger-Pawlowski, prezes zarządu Metro Advertising oraz Jerzy Straszewski, prezes zarządu PIKE.
Przewodniczący Rady Nadzorczej oraz Sądu Dyscyplinarnego wybrani zostaną podczas pierwszych posiedzeń każdego z tych organów.
Walne Zebranie Wyborcze Członków IAA Polska odbyło się w środę 28 czerwca w siedzibie Ringier Axel Springer Polska.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Sora prezeską IAA Polska na kolejną kadencję