SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agora chce poszerzać zasięg Radia Pogoda

Agora jest zadowolona z przyjęcia przez słuchaczy nowej sieci radiowej Radio Pogoda, adresowanej do osób po 50. roku życia. Nadawca planuje rozbudowę jej zasięgu, ale nie ujawnia, kiedy osiągnie ona rentowność.

Radio Pogoda gra muzykę przede wszystkim z lat 40., 50. i 60. XX wieku. Stacja rozpoczęła nadawanie 12 czerwca br. w trzech miastach: Poznaniu, Krakowie i Opolu. Z kolei 31 lipca br. sieć pojawiła się w Warszawie, gdzie zaczęła nadawać w miejscu kupionego przez Agorę Radia Nostalgia.

- Mogę powiedzieć, że jesteśmy bardzo zadowoleni z pierwszych reakcji słuchaczy Radia Pogoda - stwierdza dla Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory. Podkreśla, że nowa sieć cieszy się też zainteresowaniem reklamodawców. - Starsza grupa słuchaczy jest coraz zamożniejsza. Wierzę, że stacja będzie efektywna reklamowo. Radio Pogoda w swoim segmencie rynku nie ma konkurencji - stwierdza Hojka.

Agora planuje rozbudowę sieci przez akwizycje, jeśli znajdzie „atrakcyjne stacje”, które warto kupić.-  W miastach, gdzie będzie to sensowne z punktu widzenia rozwoju zasięgu, będziemy aplikować o nowe koncesje dla Radia Pogoda - mówił Hojka w piątek na konferencji prasowej.

Spółka nie podaje, na jaki udział nowej sieci w rynku radiowym liczy, ani kiedy ona ma osiągnąć rentowność. - Wyników finansowych poszczególnych marek Grupy Radiowej Agory nie ujawniamy - dodał Bartosz Hojka.

Poza Radiem Pogoda Agora ma w portfolio też takie sieci radiowe jak Złote Przeboje i Rock Radio oraz ponadregionalne Radio TOK FM. Przychody segmentu radiowego spółki w II kwartale br. wyniosły 27,2 mln zł, a zysk EBIT - 4,2 mln zł (więcej o wynikach spółki).

Dołącz do dyskusji: Agora chce poszerzać zasięg Radia Pogoda

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
swordfish
Możliwości zmian jest bez liku. Zawsze może część stacji Złote Przeboje zamienić na Pogodę, albo zlikwidować sieć Rock Radio. To drugie jest bardziej możliwe, bo Rock Radio zupełnie się nie rozwija i nie zdobywa nowych słuchaczy. Dlatego zamkną Rock Radio w większości miast zostawiając kołchoźnik w Warszawie.
odpowiedź
User
swordfish
Możliwości zmian jest bez liku. Zawsze może część stacji Złote Przeboje zamienić na Pogodę, albo zlikwidować sieć Rock Radio. To drugie jest bardziej możliwe, bo Rock Radio zupełnie się nie rozwija i nie zdobywa nowych słuchaczy. Dlatego zamkną Rock Radio w większości miast zostawiając kołchoźnik w Warszawie.
odpowiedź
User
Kielnia
Już widzę... słyszę bloki reklamowe po 10 min i wszystkie z lekarstwami. Grzybica pochwy, reumatyzm, tabletki na stanie tego i tamtego. A zaraz po dawce reklam muzyka która poruszy każde serce do tańca. W deszczowe dni parasolki, w słoneczne jesteśmy na wczasach. Muszę uspokoić młodzież :) Za 20 lat będą puszczać lata 90, a za 50 to Lady Gaga i One Direction wejdą do playlisty ;)
odpowiedź