Agora podpisała komercyjną ramową umowę partnerską z YouTube
Agora podpisała komercyjną ramową umowę partnerską z YouTube. Agora uruchomi w serwisie YouTube swoje kanały na których ten serwis będzie sprzedawał reklamy.
W ramach współpracy na YouTube m.in. powstaną kanały: Gazeta.pl i Wyborcza.pl oraz kanały dedykowane poszczególnym serialom produkowanym przez A2 Multimedia, firmę producencką, której Agora jest współwłaścicielem wraz z Grupą ATM.
Przy filmach udostępnionych w kanałach Agory, YouTube będzie sprzedawać reklamy, w tym format InVideo, formaty display i pre-roll. Agora zaś będzie korzystać z technologii YouTube Content ID, czyli narzędzia do identyfikacji treści należących do wydawcy, zamieszczonych w serwisie bezpośrednio przez użytkowników. Dzięki temu narzędziu Agora będzie mogła zdecydować, czy zidentyfikowane w ten sposób filmy wideo zablokować, śledzić, czy monetyzować - licencencjonując treści YouTube, partner zyskuje dodatkowe źródło dochodu z reklam wyświetlanych przy jego treściach (na zasadzie revenue share).
Agora miała 38,33 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2009 roku wobec 23,42 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie. Skonsolidowane przychody wyniosły 1110,13 mln zł wobec 1277,67 mln zł rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Agora podpisała komercyjną ramową umowę partnerską z YouTube
TO KONIECZNOŚĆ !!
Bo te papierowe twory agory powoli ale systematycznie idą na dno!!