SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agora podpisała komercyjną ramową umowę partnerską z YouTube

Agora podpisała komercyjną ramową umowę partnerską z YouTube. Agora uruchomi w serwisie YouTube swoje kanały na których ten serwis będzie sprzedawał reklamy.

W ramach współpracy na YouTube m.in. powstaną kanały: Gazeta.pl i Wyborcza.pl oraz kanały dedykowane poszczególnym serialom produkowanym przez A2 Multimedia, firmę producencką, której Agora jest współwłaścicielem wraz z Grupą ATM.

Przy filmach udostępnionych w kanałach Agory, YouTube będzie sprzedawać reklamy, w tym format InVideo, formaty display i pre-roll. Agora zaś będzie korzystać z technologii YouTube Content ID, czyli narzędzia do identyfikacji treści należących do wydawcy, zamieszczonych w serwisie bezpośrednio przez użytkowników. Dzięki temu narzędziu Agora będzie mogła zdecydować, czy zidentyfikowane w ten sposób filmy wideo zablokować, śledzić, czy monetyzować - licencencjonując treści YouTube, partner zyskuje dodatkowe źródło dochodu z reklam wyświetlanych przy jego treściach (na zasadzie revenue share).

Agora miała 38,33 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2009 roku wobec 23,42 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie. Skonsolidowane przychody wyniosły 1110,13 mln zł wobec 1277,67 mln zł rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Agora podpisała komercyjną ramową umowę partnerską z YouTube

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
falkirk
Pierwszy naprawdę mądry ruch Agory od lat., ale jedna jaskółka wiosny nie czyni....
odpowiedź
User
!!!!
Mądry ruch?
TO KONIECZNOŚĆ !!
Bo te papierowe twory agory powoli ale systematycznie idą na dno!!
odpowiedź