Ahmad Tea London przypomina przed świętami: "zadzwoń do babci"
W emocjonalnym filmie Ahmad Tea London zwraca uwagę na to, jak pandemia zmieniła nasze relacje i wypłynęła na życie osób starszych. Przygotowały go Q&A Communications i Krotofilm.
Przed pandemię koronawirusa starsi cierpią podwójnie. Po pierwsze są w grupie największego ryzyka zakażeniem. Oprócz tego brak spotkań z dziećmi, wnukami czy prawnukami sprawia, że seniorzy czują się opuszczeni. A przecież tak niewiele trzeba, żeby poprawić im nastrój. Może to być chociażby chwila online przy wspólnie wypitej herbacie. Do tego zachęca Ahmad Tea London w swoim najnowszym spocie, który można obejrzeć na kanale YouTube marki.
- Nasze tegoroczne działania uwzględniają sytuację, z którą wszyscy mierzymy się od kilku miesięcy. Od dłuższego czasu zapraszamy miłośników herbaty do oglądania Audiencji u Jej Wysokości na kanale YouTube naszej marki. Ostatnio gościliśmy osoby, które podpowiadały, jak dbać o zdrowie psychiczne i radzić sobie ze skutkami pandemii. Najnowszy film dotyczy szczególnej grupy, która odczuwa je wyjątkowo dotkliwie, a mianowicie osób starszych. Zamknięci w domach, odcięci od swoich najbliższych czują się bardzo samotni. Chcieliśmy więc przypomnieć, że można im pomóc, pamiętając o nich, dzwoniąc i w ten sposób być z nimi. Wspólne picie herbaty wcale nie musi być rytuałem, który porzucimy w pandemii - mówi Kornelia Rutkowska, marketing manager w Levant Foods, firmie generalnego dystrybutora marki Ahmad Tea London.
Za koncepcję, scenariusz i koordynację powstania sporu odpowiada agencja Q&A Communications. Reżyserią i realizacją spotu zajęło się studio Krotofilm.
Dołącz do dyskusji: Ahmad Tea London przypomina przed świętami: "zadzwoń do babci"