„Akademia smaku” - Katarzyna Glinka i Tomasz Jakubiak w miniserialu reklamującym Bosch (wideo)
Nowa odsłona kampanii „Akademia smaku” promującej sprzęt AGD marki Bosch (należącej do BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) obejmuje miniserial w TVP z udziałem aktorki Katarzyny Glinki i kucharza Tomasza Jakubiaka. Akcję przygotowały firmy marketingowe Insignia, PrimeMovers i OMD.
W miniserialu Tomasz Jakubiak będzie wyjaśniał i pokazywał Katarzynie Glince, jak przygotowywać różne potrawy przy pomocy urządzeń AGD marki Bosch. Podukcja będzie składać się z 12 odcinków, które będą emitowane w TVP2 od tego piątku co tydzień o godz. 19:55.
Kampania będzie też obejmować billboardy i zwiastuny sponsorskie w telewizji oraz serwis Akademiasmaku.pl, w którym pojawią się m.in. klipy i porady Tomasza Jakubiaka oraz blogerów kulinanych Tomasza Lacha i Piotra Ogińskiego. Na stronie będzie można wziąć udział w konkursie i w ramach nagrody uczestniczyć w warsztatach kulinarnych organizowanych przez markę Bosch.
Ponadto będzie ukazywać się elektroniczny magazyn kulinarny z foto- i wideorelacjami z warsztatów kulinarnych, a także przepisami uczestników „Akademii smaku”. Na sprzęcie AGD w sklepach znajdą się natomiast materiały POS.
Spoty telewizyjne będą emitowane do 14 lutego br., a miniserial - do 11 kwietnia br.
Spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny PrimeMovers, materiały do internetu i punktów sprzedaży przygotowała agencja Insignia, a za planowanie i zakup czasu reklamowego w telewizji odpowiada dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: „Akademia smaku” - Katarzyna Glinka i Tomasz Jakubiak w miniserialu reklamującym Bosch (wideo)