Akrobacje skoczków narciarskich reklamują zasięg czterech sieci w Play (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa Play z udziałem drużyny skoczków narciarskich na czele z Kamilem Stochem promująca duży zasięg tej sieci. Akcję przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Artegence, Plej i MediaCom Warszawa.
W nowym spocie Play skoczkowie Kamil Stoch, Dawid Kubacki, Klemens Murańka i Jan Ziobro w salonie sprzedaży tej sieci wykonują efektowne akrobacje, żeby zwiększyć swój zasięg. Reklama podkreśla, że klienci Play, dzięki umowom na roaming krajowy podpisanym przez operatora tej sieci, przy usługach głosowych mogą korzystać także z zasięgów Orange, T-Mobile i Plusa.
Skoczkowie pierwszy raz pojawili się w kampanii Play na przełomie ub. i br., wtedy też reklamowali duży zasięg tej sieci, a w maju sam Kamil Stoch promował Formułę Smartfon Unlimited.
Nowa kampania obejmuje telewizję, radio, internet, outdoor oraz punkty sprzedaży.
>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje
Kreacją reklam zajęła się agencja Grandes Kochonos, za reklamy i inne działania internetowe odpowiada agencja Artegence, a materiały BTL przygotowała agencja Plej. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Akrobacje skoczków narciarskich reklamują zasięg czterech sieci w Play (wideo)