Albert Stęclik, Tomasz Gębala i Konrad Helwig otwierają agencję Dziadek do Orzechów
Albert Stęclik, Tomasz Gębala i Konrad Helwig założyli agencję kreatywną Dziadek do Orzechów. Wcześniej przez wiele lat związani byli z branżą reklamową, pracując m.in. w takich agencjach, jak VML Poland czy K2.
Albert Stęclik wcześniej zajmował się planowaniem strategicznym w VML Poland oraz Adam&Eve/DDB London. Tomasz Gębala pracował jako art director i kreatywny w VML Poland oraz K2. Konrad Helwig ma za sobą długoletnią współpracę z wieloma krakowskimi agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i obsługi klienta. Pracował m.in. w LoyalHero czy PromoAgency.
Pracowali m.in. przy tworzeniu kampanii dla takich marek jak: PZU, Orange, Red Bull, Volkswagen, TicTac, Kross, Danone, Żywiec Zdrój, Guess, Stock Prestige, BP czy ING. W grudniu zdobyli złotego i brązowego Mixxa za Kampanię Szukamy Mamy dla Wiosek Dziecięcych SOS. W ich portfolio znajdują się także nagrody KTR, Effie, wygrana w Young Creative Planners czy nominacja w Cannes Lions.
Agencja ma już na koncie kilka wygranych przetargów, których efekty będą ujawniane w najbliższych miesiącach. Agencja odpowiada także za realizację ostatnich spotów telewizyjnych dla SOS Wioski Dziecięce, w tym ostatniej edycji kampanii Szukamy Mamy.
Jak podano w komunikacie "cechą, która ma wyróżniać agencję na tle innych jest to, iż jej klienci mają nie tylko przydzielonego account managera, ale bezpośredni kontakt ze wszystkimi osobami wchodzącymi w jego skład (copywriter, strateg, art director, account manager, etc.)". Dzięki temu klienci mają zyskać możliwość koordynowania przebiegu całości prac na każdym etapie i na wszystkich jej szczeblach.
Dołącz do dyskusji: Albert Stęclik, Tomasz Gębala i Konrad Helwig otwierają agencję Dziadek do Orzechów