Aldi przedstawia nowego brand hero Waldiego
Sieć sklepów Aldi powołuje nowego bohatera marki - Waldiego. Trójwymiarowa postać brand hero będzie wspomagała zespół moderacji na profilu Aldi na Facebooku.
Jak zapowiada w komunikacie Aldi, jej brand hero najchętniej będzie angażował się w dyskusje dotyczące tematów zero waste, produktów, ciekawostek, cen, jakości, promocji i oszczędzania podczas zakupów w Aldi, uatrakcyjniając tym samym prezentowaną ofertę dyskontu, ale także będzie wchodził w bezpośredni kontakt z innym komentującymi.
Wzmocnieniem ekspresji jego przekazu w social mediach są specjalnie stworzone „naklejki”, prezentujące różne emocje. Waldiego można spotkać także pod postami kontrahentów i klientów, w których profil Aldi Polska został oznaczony.
Waldi teaserowo pojawił się w świecie Aldi w połowie sierpnia. Oficjalne uruchomienie jego profilu oraz start komunikacji ruszył z początkiem września.
Za opracowanie koncepcji postaci odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia. Modeling i animację postaci stworzył Adam Lapko.
Dołącz do dyskusji: Aldi przedstawia nowego brand hero Waldiego