Aldi z nową odsłoną kampanii "Promocje zawsze od 1 sztuki"
Sieć sklepów Aldi wraca z kampanią "Promocje zawsze od 1 sztuki". Działania reklamowe prowadzone są jednak w nowej odsłonie. W reklamach ponownie Sonia Bohosiewicz.
Aldi od ponad roku prowadzi komunikację pod hasłem "Promocje zawsze od 1 sztuki". Teraz sieć dyskontów postanowiła odświeżyć kampanię i wprowadzić nową jej odsłonę, która odwołuje się do młodego pokolenia, operuje ciekawymi hasłami, nawiązuje do popularnych polskich imion oraz emanuje pozytywną energią.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z reakcji klientów na kampanię „Promocje zawsze od 1 sztuki”, która trwa już ponad rok. To potwierdza, że nasz model prostych zakupów i atrakcyjne ceny dobrze spełniają oczekiwania rynku. Postanowiliśmy jednak iść dalej i urozmaicić kampanię. Chcemy, aby nasi klienci odczuli pozytywną energię płynącą nie tylko z tej kampanii, ale przede wszystkim z prostych zakupów w Aldi, opartych na prostych mechanizmach promocji - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor obszaru marketingu i komunikacji Aldi w Polsce. – Wiemy, że dziś klienci naprawdę oszczędzają, mają określoną kwotę na zakupy i nie stać ich na to, aby kupić 3 sztuki produktu, tylko po to, by uzyskać rabat albo kupić na raz 4 butelki jakiegoś napoju, żeby skorzystać z promocji. Promocje zawsze od 1 sztuki w Aldi są idealną odpowiedzią na potrzeby konsumentów we współczesnym świecie. W przeciwieństwie do obowiązujących trendów rynkowych nie chcemy budować oferty w oparciu o tzw. promocje łączone, czy wielopaki. W Aldi promocyjne ceny obowiązują bez przeliczania, bez dodatkowych warunków i bez skomplikowanych zasad. Kiedy inni mówią kup w promocji 2+1, by zyskać 30 proc. taniej, Aldi mówi: wystarczy, że kupisz 1 sztukę i już masz 30 proc.taniej - komentuje Barańska.
Nowa odsłona kampanii "Promocje zawsze od 1 sztuki" wystartowała wraz z początkiem sierpnia. Dyskonter w swoim przekazie stawia na czytelność, prostotę i przede wszystkim na oferowanie klientom możliwie najniższych cen. Narracja komunikacji przemawia także do młodego pokolenia, które docenia humor, oryginalność, bezpośredniość i lekkość przekazów marketingowych. Hasła użyte w kampanii mają przyciągać uwagę i być łatwe do zapamiętania.
Sonia Bohosiewicz robi zakupy w Aldi
Nowa odsłona kampanii wprowadza odświeżoną identyfikację wizualną, która skupia się na energetycznych kolorach i krótkich lecz zapamiętywanych hasłach. W kampanii nie zabrakło także głosu ambasadorki marki Sonii Bohosiewicz, która swoją osobą przybliża klientom Aldi proste zasady promocji w sieci.
Wprowadzenie nowej wizualizacji ma na celu umocnienie pozycji ALDI jako dyskontu oferującego atrakcyjne ceny i promocje oparte a prostych zasadach. Nowa odsłona kampanii prowadzona jest na dedykowanej stronie internetowej, w gazetkach drukowanych i online, w kanałach społecznościowych marki oraz w spotach radiowych. Za kreatywną realizację kampanii odpowiada agencja Opus B.
Dołącz do dyskusji: Aldi z nową odsłoną kampanii "Promocje zawsze od 1 sztuki"