Ale kino+ promuje się jak kanał dla wybrednych (wideo)
Stacja filmowa Ale kino+ rozpoczęła kampanią wizerunkową, w której promuje się jako kanał dla widzów o wysmakowanych gustach. Działania obejmują m.in. telewizję, internet i komunikację miejską.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Ale_kino_plus_2014_655.jpg)
W reklamie występuje siedzący przed telewizorem kot, który jest symbolem wymagającego i wybrednego kinomana. Spot emitowany jest w telewizji (m.in. kanały z rodziny TVN), internecie, sieci kin Multikino, na stacjach Metra Warszawskiego i na ekranach w autobusach.
Za reżyserię i scenariusz reklamy odpowiada dział kreacji platformy nc+, muzykę skomponował Noon. Produkcją zajął się Warsaw Production Team. Media zaplanował ZenithOptimedia Group i dział marketingu nc+.
Kampania potrwa do 5 listopada br.
Dołącz do dyskusji: Ale kino+ promuje się jak kanał dla wybrednych (wideo)