SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aliganza Fashion Agency tworzy pion komunikacji wewnętrznej. Na jego czele Emilia Miksa

Aliganza Fashion Agency utworzyła pion external relations, na którego czele stanęła Emilia Miksa.

Emilia MiksaEmilia Miksa

Jak przekazała Aliganza w komunikacie prasowym, nowy pion w firmie "to połączenie innowacyjnego podejścia do komunikacji, ze skutecznością i różnorodnym zakresem kompetencji obejmujący relacje z mediami i partnerami, usługi kreatywne, narzędzia digitalowe, consulting, relacje z wydawnictwami i tworzenie własnych produktów agencji".

Na czele działu stanęła Emilia Miksa, związana z Aliganzą od 2015 roku. Wcześniej obejmowała stanowisko head of PR department i communication managera, gdzie od września ubiegłego roku budowała nową strategię komunikacji i strategię wizerunkową agencji.

Struktura agencji składa się z pionów: content strategy, którym kieruje Katarzyna Moś oraz client development, na czele którego stoi Martyna Napiórkowska.

Wśród klientów agencji znajdują się takie marki jak, m.in. Deichmann, Mango, Liu Jo, Swarovski, Birkenstock, Etam, Puma, Ecco, Solar.

Dołącz do dyskusji: Aliganza Fashion Agency tworzy pion komunikacji wewnętrznej. Na jego czele Emilia Miksa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl