Alior Bank w kampanii wizerunkowej odpowiada na nową rzeczywistość (wideo)
Alior Bank rozpoczął nową kampanię reklamową o charakterze wizerunkowym. Przygotowały ją PZL, Carat, Infinity i Papaya Films.
Prowadzone działania są odpowiedzią banku na nową rzeczywistość doby pandemii, a ich celem jest wpisanie marki w nową sytuację i określenie jej roli.
Kampania potrwa do 21 czerwca i będzie podzielona na dwa etapy. W pierwszym emitowanych będzie kilka wersji spotu pt. „Zmiany”, w drugim etapie bank wyemituje reklamę pt. „Przyszłość”. Działania obejmą telewizję, serwisy VOD i internet.
- W ramach kampanii zaprezentujemy dwa spoty reklamowe pt. „Zmiany” oraz „Przyszłość”, które mają zbudować ten wizerunek w oczach odbiorców. Po raz pierwszy prezentujemy bardziej osobisty wizerunek pana w meloniku. Tym razem występuje on w rodzinnym, osobistym kontekście. Dzięki temu uspokajający, optymistyczny przekaz jest bardziej wiarygodny - mówi Michał Wójcik, dyrektor departamentu marketingu w Alior Banku.
Za kreację reklam telewizyjnych odpowiada agencja PZL, za produkcję dom produkcyjny Papaya Films, za kampanię internetową agencja Infinity, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Carat.
Dołącz do dyskusji: Alior Bank w kampanii wizerunkowej odpowiada na nową rzeczywistość (wideo)