Alior Bank: społeczność 78 tys. internautów, nieinwazyjne reklamy od 16 XI
Rozpoczynający działalność w naszym kraju Alior Bank od 16 listopada będzie prowadził w całej Polsce kampanię reklamową. Firma już teraz zgromadziła wokół swojego serwisu internetowego społeczność 78 tys. użytkowników.
Ogólnopolska kampania reklamowa wprowadzająca Alior Bank na rynek wystartuje 16 listopada, dzień przed oficjalnym rozpoczęciem działalności przez wszystkie placówki firmy. Akcja przygotowana przez wyłonioną w przetargu agencję PZL będzie promować zarówno wizerunek banku, jak i jego ofertę. Alior chce przyciągnąć klientów detalicznych, proponując im m.in. "Lokatę Rekomendacyjną" dającą w ciągu roku 10-procentowe odsetki dla osoby polecającej kolejną do skorzystania z tej usługi i lokatę "Dochód i Samochód", w ramach której przez 3 lata po ulokowaniu w banku ponad 180 tys. zł można bezpłatnie korzystać z udostępnionego przez niego auta marki Citroen, a potem albo je wykupić, rezygnując z 3-proc odsetek, albo zachować zysk, oddając samochód.
- Nie chcemy narzucać się odbiorcom inwazyjnymi formami reklamowymi, takimi jak denerwujące pop-upy internetowe czy wielkie billboardy zasłaniające okna w blokach - opisuje Wojciech Sobieraj, prezes Alior Banku. - Zamierzamy natomiast przedstawić siebie jako stabilną i bezpieczną firmę niepodejmującą ryzykownych inwestycji, tworzoną przez doświadczonych specjalistów i przejrzyście wyjaśniającą klientom prowadzone przez siebie operacje - dodaje.
Do tej pory Alior Bank promował się tylko w przygotowanym przez agencję Artegence serwisie internetowym zachęcającym użytkowników do zgłaszania w ramach konkursu "Zbuduj z nami nowy bank!" swoich opinii o powstającej firmie, oczekiwań wobec niej i pomysłów na jej funkcjonowanie. W witrynie powstała w ten sposób społeczność licząca obecnie 78 tys. użytkowników, z których według oczekiwań Sobieraja nawet co trzeci skorzysta z oferty Alior Banku.
Dołącz do dyskusji: Alior Bank: społeczność 78 tys. internautów, nieinwazyjne reklamy od 16 XI