Amazon wydaje najwięcej na reklamę w Google (top 25)
Amazon, Priceline Group i AT&T są na czele listy amerykańskich firm, które wydały najwięcej pieniędzy na reklamy w wyszukiwarce Google.
Dane dotyczą 2013 roku i zostały podane przez serwis Business Insider. Wynika z nich, że 25 amerykańskich koncernów wydało łącznie na reklamy w wyszukiwarce Google ponad 1,3 mld dolarów.
Na czele zestawienia znalazła się firma Amazon, która w 2013 roku przeznaczyła prawie 158 mln dolarów na to, by jej reklamy pojawiały się w mechanizmie największej internetowej wyszukiwarki. To niemal tyle, ile wydały w sumie dwa przedsiębiorstwa, które znalazły się na liście tuż za Amazonem - Priceline Group oraz AT&T.
Wiele wskazuje na to, że Amazon zamierza nadal inwestować w reklamy w sieci, i to nie tylko w wyszukiwarce Google. W czerwcu br. koncern wydał prawie 20 mln dol. w Google, ale przeznaczył też ponad 1,2 mln na reklamowanie się w konkurencyjnej wyszukiwarce Bing.
Dołącz do dyskusji: Amazon wydaje najwięcej na reklamę w Google (top 25)