AMS obsłuży nośniki reklamowe w galeriach handlowych NEPI Rockcastle
AMS poszerza zasięg oferty Digital Indoor, stając się operatorem cyfrowych nośników indoorowych w 14 galeriach sieci NEPI Rockcastle w Polsce. Należą do niej m.in. Forum Gdańsk, Solaris Opole i Aura Olsztyn.
AMS dzięki umowie z firmą iPoster staje się dysponentem 130 powierzchni reklamowych.
– Dzięki partnerstwu z iPoster umacniamy naszą pozycję lidera cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, oferując klientom powierzchnie reklamowe w sieci NEPI Rockcastle. Nośniki Digital Indoor w wystandaryzowanym układzie pionowym gwarantują zbalansowany przekaz informacyjno-reklamowy wsparty przez autorski content AMS oraz najwyższej jakości opiekę techniczną naszego partnera – podkreśla Robert Bartoszcze dyrektor ds. digital AMS.
Zobacz: Dyrektorskie awanse w AMS
– Dzięki temu kontraktowi reklamodawcy otrzymują poszerzoną, ustandaryzowaną ofertę i dostęp do atrakcyjnego mixu najemców. Jestem przekonany, że dalej będziemy wspólnie budować i tworzyć nowe rozwiązania i nową jakość w segmencie reklamy cyfrowej w galeriach handlowych, zgodne z globalnymi trendami rozwoju Retail Media – mówi Tomasz Glegolski, dyrektor ds. rozwoju sieci iPoster.
Dołącz do dyskusji: AMS obsłuży nośniki reklamowe w galeriach handlowych NEPI Rockcastle